پرسپولیس نیوز: ۵ بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در نخستین تمرین تیم ملی ایران غایب بودند.

دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار با تیم‌های ملی سیرالئون، تونس و الجزایر امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

* از ۲۲ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی ۱۷ بازیکن در تمرین حضور داشتند و ۵ ملی‌پوشان پرسپولیس به نامإ‌های سیدجلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و علی علیپور در تمرین تیم ملی غایب بودند و با نظر سرمربی تیم ملی در آکادمی ملی فوتبال به صورت اختصاصی و جدا تمرین کردند.

* یک گروه خبری از کشور سوئد برای تهیه مستند از تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۱۸ در تمرینات تیم ملی حضور یافته و از نحوه تمرین و حواشی آن فیلمبرداری کردند. این گروه روز گذشته با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران و جواد نکونام بازیکن سابق تیم ملی مصاحبه کردند.

* تمرین با ۱۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. بازیکنان زیر نظر کی‌روش تمرینات خود را آغاز کردند و در ادامه به حرکات کششی و نرمشی همراه با توپ کارهای ترکیبی و پاسکاری، فوتبال در دروازه‌های کوچک و فوتبال درون تیمی و در پایان هم به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* کی‌روش یکدست لباس مشکی و دستیاران او هم لباس آبی بر تن داشتند. ۴ دروازه‌بانان تیم ملی ایران به نام‌های علیرضا بیرانوند، حامد لک، رشید مظاهری و سیدحسین حسینی زیر نظر مربی دروازبانان به تمرینات اختصاصی پرداختند.

*کاوه رضایی و رامین رضاییان دو بازیکن لژیونر دعوت شده به اردوی تیم ملی در تمرینات تیم ملی حضور داشتند و زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین پرداختند و مورد استقبال همبازیان خود نیز قرار گرفتند.

* مهدی ترابی مهاجم تیم ملی کشورمان امروز به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.

* سباستین دستیار کی‌روش که برای مراحل درمان و مداوای اشکان دژآگه به کشور انگلیس سفر کرده در تمرین امروز تیم ملی غایب بود.

* تمرینات تیم ملی کشورمان برای دیدار مقابل تیم ملی سیرالئون فردا هم پیگیری خواهد شد. تیم ملی روز شنبه آینده از ساعت ۱۵:۳۰ در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم قرار می‌گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)