پرسپولیس نیوز : علی کریمی در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

کاپیتان سابق تیم ملی برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آزادی رفت و بازی را از نزدیک تماشا کرد. نوید مظفری، اسماعیل حسن زاده و سعید شیرینی دیگر حاضران در ورزشگاه هستند.

*برخی لیدرهای استقلال و پرسپولیس با لباس های بنفش رنگ هواداران را هدایت می کنند. روز لباس آنها نوشته شده «چو ایران مباشد تن من مباد.»

* از طرف فدراسیون فوتبال به هریک از هواداران یک پرچم ایران کوچک هدیه داده شده است.

* تمام عکاسان پشت دروازه لبنان حضور دارند.

* طبقه پایین به طور کامل پرشده است اما هواداران همچنان در حال ورود به ورزشگاه و طبقه دوم هستند.

* رحمان رضایی همراه با یک میهمان ایتالیایی در ورزشگاه آزادی حضور یافته است.

 

 بازیکنان لبنان که به گفته تئو بوکر سرمربی‌شان در وضعیت "اسف‌باری" هستند در نیمه نخست بارها به صورت آشکار خود را به مصدومیت زدند که این مساله صدای اعتراض کارلوس کی‌روش را در آورده است.

کی‌روش در یکی از این صحنه‌ها با بالا بردن دستش، تماشاگران را به اعتراض تشویق کرد و این علامت سرمربی ایران با همراهی تماشاگران روبه‌رو شد.

کی‌روش همچنین بارها با دستش به نیمکت لبنان اعتراض کرد اما تئو بوکر آلمانی تنها با نگاهی به حرکات کی‌روش واکنش نشان داد.

بازیکنان لبنان به غیر از تمارض در شروع مجدد هم به شدت دست به اتلاف وقت می‌زنند. البته این رفتار منسوخ نتوانست نتیجه‌ای برای این تیم داشته باشد و ایران با گل‌های خلعتبری و نکونام نیمه نخست را با 2 گل به رختکن رفت.

تا این دقیقه امید نمازی در کنار زمین حضور داشت اما از این لحظه به بعد نمازی به خواست کی‌روش به سمت نیمکت رفت و کی‌روش خودش به خط کناری زمین نزدیک شد.

در حال حاضر حدود 90 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضوردارند و هر چه از دقایق بازی می‌گذرد بر تعدادشان افزوده می‌شود.

همچنین هوادران تیم ملی ورزشگاه یک صد هزار نفری آزادی را بعد از اولین گل ایران منفجر کردند و تیم ملی به شدت از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

 

پایان نیمه نخست بازی تیم ملی ایران برابر لبنان با اذان مغرب و عشا همراه شد که در این هنگام و همزمان با خروج بازیکنان تیم ملی لبنان یکی از آنها نماز مغرب خود را در زمین چمن ورزشگاه آزادی اقامه کرد.

چند بازیکن دیگر لبنان نیز که گویا از باخت نیمه نخست تیم‌شان ناراحت نبودند، در زمین چمن عکس یادگاری گرفتند.

در میان تمامی بازیکنان تیم ملی تنها محمد نوری است که در زمین باقی مانده و به همراه مربی بدنساز تیم ملی خود را آماده می‌کند. به نظر می‌رسد او نخستین تعویض کارلوس کی‌روش در نیمه دوم باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)