مرجع خبری پرسپولیس : علی سعیدلو رئیس جدید سازمان تربیت بدنی به رغم شروع به کار رسمی و مطالعه و بررسی های انجام شده هنوز هیچ تغییر و تحولی در سطح معاونت ها و مدیران سازمان تربیت بدنی و روسای فدراسیون های ورزشی انجام نداده و به نوعی همچنان با چراغ خاموش در حال حرکت است!

سعیدلو طی هفته های اخیر سوابق مدیریتی بسیاری از مدیران را بررسی کرده و برای انتخاب معاونین و مدیران کل سازمان تربیت بدنی و همچنین برخی تغییرات در فدراسیون های ورزشی وسواس به خرج داده و ظاهرا نمی خواهد در این باره عجولانه تصمیم گیر کند.

سعیدلو که برای تماشای بازی ایران و برزیل به سالن 12 هزار نفری آزادی رفته بود به صراحت عملکرد فدراسیون فوتبال را خوب توصیف کرد و در واکنشی به شایعات اعلام کرد از حبیب کاشانی استفاده خواهد کرد اما نه در فوتبال! این در حالی که برخی منابع خبری تاکید می کند سعیدلو به واسطه اینکه فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) واکنش نشان ندهد به شکل مصلحتی عملکرد فدراسیون فوتبال را خوب توصیف کرده است. به عبارتی دیگر گفته می شود حمایت سعیدلو از فدراسیون فوتبال مصلحتی بوده و او همچنان قصد استفاده از حبیب کاشانی در راس فدراسیون فوتبال را دارد و حتی برخی معتقدند استفاده از کاشانی به جای کفاشیان تصمیمی است که مورد تایید رئیس جمهور نیز قرار گرفته است. در گیر و دار اخباری منتشر می شود مبنی بر اینکه امیر واعظ آشتیانی نیز به زودی به عنوان قائم مقام رئیس سازمان تربیت بدنی منصوب خواهد شد و فرد دیگری به جای وی عهده دار مدیرعامل باشگاه استقلال می شود. علی سعیدلو برای انتخاب

 مدیرکل روابط عمومی و بین الملل، مدیرکل امور فرهنگی و رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی سازمان تربیت بدنی نیز در حال بررسی همه جانبه است و به طور حتم افراد جدیدی را به کار می گیرد. در این میان خبر می رسد که اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس هفته آینده انتخاب خواهد شد تا مدیرعامل جدید این باشگاه را با توصیه سعیدلو انتخاب و معرفی نمایند. در واقع سعیدلو می خواهد به گونه ای عمل کند که مدیرعامل موردنظرش برای باشگاه پرسپولیس از سوی اعضای جدید هیات مدیره انتخاب شده است نه از سوی خودش که رئیس مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس نیز محسوب می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)