مرجع خبری پرسپولیس : معاون عمليات پليس تهران بزرگ با بيان اينكه پليس تمهيدات ويژه‌اي را براي كنترل امنيت و نظم بازي روز چهارشنبه دو تيم استقلال و پرسپوليس پيش‌بيني كرده است، از حضور ماموران نامحسوس پليس براي شناسايي تماشاگرنماها و كنترل تماشاگران خبر داد.

سرهنگ قادر كريمي درباره تمهيدات پليس براي هفتادمين داربي پايتخت گفت: پليس تهران بزرگ دو هدف تامين حداكثري امنيت شهروندان در خارج از ورزشگاه و همچنين تامين امنيت تماشاگران و مردم در داخل ورزشگاه را در راستاي فعاليت‌هاي خود قرار داده است.

وي با بيان اينكه حداكثر نيروهاي انتظامي كه در حال حاضر در سطح تهران بزرگ حضور دارند، براي تامين امنيت و نظم داربي بكار گرفته مي‌شوند، گفت: ماموران انتظامي از صبح روز بازي در مسيرهاي منتهي به ورزشگاه و داخل و خارج ورزشگاه مستقر خواهند شد.

وي با اعلام اين خبر كه چندي پيش پليس با ليدر‌هاي هر دو تيم ملاقاتي داشته است، گفت: در اين جلسه از ليدرهاي هر دو تيم خواسته شد تا حركات و شعارهاي ضدورزشي انجام ندهند تا امنيت ورزشگاه دچار مخاطره نشود.

كريمي با اشاره به اينكه همانند سنوات گذشته تعدادي از ماموران نيروي انتظامي از شب قبل از بازي در خارج از ورزشگاه مستقر خواهند شد، در عين حال اظهار كرد: با توجه به تعطيلات نوروزي پيش‌بيني مي‌شود تعداد تماشاگراني كه براي ديدن اين بازي از شب قبل در پشت درهاي ورزشگاه حضور خواهند داشت كمتر است.

معاون عمليات پليس تهران بزرگ گفت: براي شناسايي تماشاگرنماها و تامين هرچه بيشتر امنيت تماشاگران تعدادي از ماموران پليس به صورت نامحسوس در ميان تماشاگران حضور خواهند داشت.

كريمي در خاتمه خاطرنشان كرد: ماموران پليس تا خروج كامل تماشاگران در ورزشگاه حضور خواهند داشت و تا ساعتي پس از اتمام بازي نيز در مسيرهاي منتهي به ورزشگاه مستقر مي‌باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)