مرجع خبری پرسپولیس : کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه کمیته فنی این تیم از مدیریت باشگاه خواست تا در خصوص اشتباهات داوری علیه این تیم پیگیری‌های لازم از مجاری قانونی انجام دهد.

 

به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس ،  جلسه هفته جاری کمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در محل این باشگاه انجام شد. محمد رسایی مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره موارد مطرح شده در این جلسه گفت: در این جلسه بازی قبلی تیم در برابر مس کرمان را مورد بررسی قرار دادیم و در مورد برنامه‌هایمان برای بازی با داماش نیز  گفت و گو کردیم. به علاوه برنامه سفر ما به ترکیه برای شرکت در رقابت‌های چهارجانبه در این کشور نیز قطعی شد و ما در نیم فصل و از 12 تا 18 آذر ماه در این تورنمت شرکت خواهیم کرد.

 

رسایی از برنامه پرسپولیس برای شرکت در تورنمنتی دیگر نیز خبر داد:

 

 

برای شرکت در مسابقات دوستانه شش جانبه در کشور امارات درخواستی به باشگاه پرسپولیس رسیده بود که با موافقت کادر فنی حضور در این تورنمت نیز قطعی شد و پرسپولیس چند روز پس از بازگشت از ترکیه به امارات سفر خواهد کرد. در این مسابقات دو تیم زسکا مسکو روسیه و ساختار دو نتسک اکراین به همراه یک تیم از لیگ برتر مصر و دو تیم اماراتی شرکت خواهند داشت.

 

رسایی در مورد دیگر موارد مورد بحث در این جلسه نیز گفت: در باره وضعیت محمد پروین هم صحبت کردیم. بنا شد تا التهاب ناحیه آسیب دیده پای این بازیکن فروکش کند تا پس از آن کادر پزشکی در مورد درمان با فیزیوتراپی یا عمل جراحی روی پای این بازیکن تصمیم گیری کند. علاوه بر این به درخواست هتل اسپیناس برای برگزاری یکی از اردوهای تیم در این هتل پرداخته شد. همانطور که می‌دانید مدتی است که اردوهای ما در هتل المپیک برگزار می‌شد اما با نظر علی دایی اردوی ما پیش از بازی با سپاهان در هتل اسپیناس برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)