مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که عدم تمدید قرارداد علی کریمی همچنان باعث نگرانی هواداران پرسپولیس است ، یک منبع آگاه از ادامه حضور جادوگر در این تیم خبر می دهد.

علي كريمي هافبك تكنيكي پرسپوليس كه فصل گذشته بازي‌هاي خيره‌كننده‌اي از خود نشان داد در پايان رقابت‌هاي ليگ هشتم به دفعات از علاقه‌مندي‌اش براي ادامه فعاليت در پرسپوليس صحبت كرد اما تعلل مسئولان باشگاه پرسپوليس باعث بروز شايعاتي شد. فاصله زماني كوتاهي كافي بود تا شايعات هر روز شكلي جديدتر به خود بگيرد تا جايي كه مسئولان باشگاه استيل‌آذين تصميم گرفتند با پيشنهادي قابل توجه نظر ستاره شماره 8 پرسپوليس را جلب كنند اما علي كريمي منتظر واكنش مسئولان باشگاه پرسپويس بود. اين اتفاق بالاخره رخ داد. كريمي و انصاري‌فرد در جلسه‌اي به توافقاتي دست پيدا مي‌كنند اما شايعه پيوستن كريمي به استيل‌آذين همچنان نقل محافل خبري بود.

در همين حال يك منبع آگاه در باشگاه پرسپوليس تاكيد مي‌كند كه علي كريمي تصميم خودش را گرفته و قرار است يك فصل ديگر در پرسپوليس بماند.گويا علي كريمي در گفت‌وگويي غيررسمي و خطاب به يكي از نزديكانش تاكيد كرده كه در شرايط فعلي هرگز به خاطر پول بيشتر تيم محبوبش را عوض نمي‌كند. اين منبع آگاه همچنين خبر داد كه قرارداد علي كريمي با پرسپوليس به احتمال فراوان تا پايان وقت اداري روز شنبه امضا خواهد شد.

تمديد قرارداد با علي كريمي در حالي شكل قطعي به خود گرفته كه اين منبع آگاه مبلغ قرارداد اين بازيكن با پرسپوليس را 400 ميليون تومان عنوان مي‌كند اما نكته جالب توجه اينكه مسئولان باشگاه پرسپوليس در جلسات نخست خود با علي كريمي مبلغ بسيار پاييني را پيشنهاد كرده بودند. پيشنهادي كه علي كريمي را به فكر فرو برده بود. يكي از نزديكان كريمي مي‌گويد: پيشنهاد عجيب مسئولان باشگاه پرسپوليس اين شائبه را براي كريمي به وجود آورده بود كه واقعا با چنين پيشنهادي آنها نمي‌خواهند او را در پرسپوليس حفظ كنند اما در مدت زمان كوتاهي حفظ علي كريمي در پرسپوليس با توجه به ويژگي‌هاي فني خارق‌العاده اين بازيكن در دستور كار سران باشگاه پرسپوليس قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)