هواداران ما را بیشتر حمایت کنند

مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان پرسپوليس گفت: مي‌خواهم سرباز سربلندي براي تيم ملي ايران در جام ملت‌هاي آسيا باشم.

 

عليرضا حقيقي اظهار داشت:‌ بازي بسيار خوب و جانداري را مقابل تيم خوب استيل‌آذين انجام داديم و خدا را شكر به 3 امتياز رسيديم. در نيمه اول زياد خوب نبوديم چون آنها با دوندگي بيشتر در خط مياني سوار بازي بودند اما با حرف‌هاي دايي همه چيز عوض شد و ما به خودمان آمديم و نتيجه‌اش اين شد كه 2 گل به حريف زديم.

 

وي ادامه داد: مستحق اين برد بوديم اما من از هواداران درخواست مي‌كنم در بازي‌هاي بعدي بيشتر ما را حمايت كنند. حضور پر رنگ آنها ما را به صدر جدول نزديك‌تر مي‌كند.

 

حقيقي خاطرنشان كرد: هدف اصلي من از درخشش در ليگ برتر اين است كه سرباز سربلندي براي تيم ملي كشورم در جام ملت‌هاي آسيا باشم. خدا را شكر مي‌كنم در حال حاضر جزء 3 دروازه‌بان اصلي تيم ملي هستم به همين دليل از جان مايه ‌مي‌گذارم تا پيراهن تيم ملي را از دست ندهم.

 

وي تاكيد كرد:‌ راه سختي براي ملي‌پوش بودن دارم اما خوب تمرين مي‌كنم و سعي خواهم كرد تا آنجايي كه مي‌توانم دروازه تيم پرسپوليس را بسته نگه دارم تا با آرامش به تيم ملي بروم. به نظر من روسفيدي در پرسپوليس باعث شده قطبي مرا در تيم ملي نگه دارد. اميدوارم در دور جديد اردوهاي تيم ملي هم در ليست قرار بگيرم. البته در صورت دعوت نشدن به تيم ملي هم هميشه براي به اهتزاز درآمدن پرچم كشورم دعا مي‌كنم.

 

حقيقي تصريح كرد: جا دارد از نگاه ويژه علي دايي، يحيوي و افشين قطبي تشكر كنم و اميدوارم مقابل اين عزيزان روسفيد باشم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)