پرسپولیس نیوز: مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: ما باید از بازی پرسپولیس مقابل الدحیل درس می‌گرفتیم و می‌دانستیم که این تیم بیش از ۹۰ دقیقه روی دروزاه حریفش فشار می‌آورد.

سهیل حق‌شناس درباره شکست یک بر صفر تیم سپیدرود مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فوتبال همین است. قرار نیست همیشه اتفاقاتی که می‌خواهید در زمین رقم بخورد. به نظرم این بازی به ما درس‌های زیادی داد و کمک‌ زیادی هم در آینده به ما خواهد کرد، همین که بچه‌ها به این خودباوری برسند که با قهرمان ایران و چهارمین تیم آسیا ۹۰ دقیقه خوب بازی کنند و بعد از دریافت گل هم برای جبران نتیجه تلاش کنند، یک گام به جلوست.

وی افزود: بعد از شروع مفتضحانه‌ای که در لیگ برتر داشتیم، با اضافه شدن کادرفنی جدید تلاش کردیم بازیکنان را به لحاظ ذهنی و بدنی برای ادامه لیگ آماده کنیم. نمی‌خواستیم تیم را مقطعی و فقط برای چند بازی آماده کنیم. هدف‌مان این بود تیم را برای تمام طول فصل بسازیم تا در نهایت در لیگ برتر ماندگار شویم. هر چند عملکرد ما نسبت به بازی‌های قبلی بهتر بود،‌ اما با توجه به بدنسازی که در تعطیلات انجام داده بودیم،‌ بچه‌ها کمی خسته بودند.

مربی تیم سپیدرود در ادامه تصریح کرد: ما با این ذهنیت که بتوانیم یک بازی خوب مقابل پرسپولیس انجام دهیم، وارد زمین شدیم، اما متأسفانه روی غفلت نتیجه بازی را از دست دادیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و ما باید از بازی قبلی این تیم مقابل الدحیل درس می‌گرفتیم و می‌دانستیم که این تیم بیش از ۹۰ دقیقه روی دروازه حریفش فشار می‌آورد. بازیکنان ما باید بدانند فوتبال بازی لحظه‌هاست.

حق‌شناس در مورد عصبانیت علی کریمی از اتلاف وقت کوروش ملکی، دروازه‌بان سپیدرود گفت: در یک صحنه کوروش ملکی زمین خورد و علی کریمی احساس کرد این بازیکن می‌خواهد وقت تلف کند،‌ به همین دلیل به محسن سیدی (مربی دروازه‌بانان سپیدرود) تذکر داد که به دروازه‌بان‌مان اعلام کند دیگر خودش را روی زمین نیندازد.

وی در ادامه با اشاره به دیدار هفته هشتم تیم سپیدرود مقابل پیکان اظهار کرد: ما الان در تهران حضور داریم و برای بازی با پیکان آماده می‌شویم. امیدوارم در این بازی دست خالی به رشت برنگردیم. پیکان تیم پُر مهره‌ای است و مقابل این تیم اگر تلاش نکنیم و نجنگیم، به مشکل خواهیم خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)