پرسپولیس نیوز : رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در موضوع انتقال وحید امیری به ترابوزان اسپور ترکیه باید به این بازیکن حق داد.

جعفر کاشانی در خصوص حضور وحید امیری در ترابوزان اسپور ترکیه گفت: من آرزویم انتقال فوتبالیست ایرانی به لیگ های معتبر دنیاست. یکی از اصول مهم باشگاهداری بحث ترانسفر بازیکن است. باید به این موضوع بال و پر دهیم تا درآمدزایی صورت بگیرد. وحید امیری تصمیم به رفتن داشت و این اتفاق هم افتاد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خواسته و انتظار باشگاه این بود که امیری امسال هم باید بماند اما او مسیر فوتبالی خود را در لیگ های دیگر دید و رفت.

وی درباره اینکه هواداران پرسپولیس انتظار داشتند برای نیم فصل در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ باقی بماند تصریح کرد: به هر حال محرومیت باشگاه از حضور در نقل و انتقالات تابستانی کمی مشکل‌ساز شده است. اما باید به وحید امیری هم حق بدهیم. بازیکن می خواهد پیشرفت کند و پول در بیاورد. او یکی از بازیکنان فوق العاده ایران است که باید هنرش را نشان دهد. حالا که رفته بهتر است برایش آرزوی موفقیت کنیم.

وی درباره اینکه گفته می شود پرسپولیس با وجود محرومیت توانست بهترین ها را جذب کند خاطرنشان کرد: می خواهیم باشگاهداری کنیم. تیمداری آسان است اما پرهزینه. مسیر اداره باشگاه متفاوت است. باید تیم های پایه را تقویت کنیم تا کمترین خریدها را داشته باشیم. طبیعی است بهترین ها بخواهند در بهترین تیم ایران بازی کنند. اینکه به تیم های دیگر نمی روند و بازار بازیکن، بی رونق می شود تقصیر ما نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)