پرسپولیس نیوز : «شبهات زيادي بين اين باشگاه و دپارتمان داوري وجود دارد و عسگري بايد اين موضوع را رفع کند. اعتراض پرسپوليسي‌ها هم فکر مي‌کنم به حق است چون همه ديدند داور چه بلايي سرشان آورد.»

مديرعامل فجرسپاسي در آستانه ديدار اين تيم مقابل آلومينيوم به حمايت از پرسپوليس پرداخت و عنوان كرد كه عسگري بايد شبهات به وجود آمده در مورد رابطه او و آلومينيوم را برطرف كند.

به نوشته روزنامه گل جعفر جعفري در مورد شكست فجر مقابل تراكتورسازي چنين اظهارنظري داشت: «بازي بدي انجام نداديم ولي متاسفانه مانند بازي‌هاي قبلي از فرصت‌ها سود نبرديم و در مقابل بازهم راحت به تيم حريف موقعيت داديم هرچند دو گل از سه گل روي ضربه پنالتي اتفاق افتاد.»

جعفري در خصوص داوري اين بازي هم صحبت كرد: «داوري مشکلي نداشت. به جز اينکه روي خطاي پنالتي دوم تراکتور، مي‌توانست پنالتي نگيرد، با اين حال بايد کميته داوران در بازي‌هاي آخر، داوران بدون نقص و بي غرض بگذارد چون بازي‌ها حساس است.»

وي در آستانه ديدار تيمش مقابل آلومينيوم به حمايت از پرسپوليس پرداخت: «حرف من اين است که ما هم بازي حساسي اين هفته با آلومينيوم داريم. شبهات زيادي بين اين باشگاه و دپارتمان داوري وجود دارد و عسگري بايد اين موضوع را رفع کند. اعتراض پرسپوليسي‌ها هم فکر مي‌کنم به حق است چون همه ديدند داور چه بلايي سرشان آورد.»

جعفري معتقد است عسگري بايد افكار عمومي را درخصوص صحبت‌هاي افشاريان قانع كند: «اين بازي خيلي شبهات ايجاد کرد به خصوص افشاريان خيلي صحبت‌ها را کرد و حالا بايد عسگري اين مسايل را از بين ببرد. بازي ما با آلومينيوم است و داور خوب و عادلي بايد براي اين ديدار بگذارد. البته نمي گويم که حرف افشاريان درست بوده يا نه چون بالاخره اين چيزها مي‌گذرد و يک روز بايد آدم جواب خدا را بدهد. پس اميدوارم همه در کار خود خوب عمل کنند.»

وي اعتقاد دارد بايد با داوراني كه اشتباه مي‌كنند هم برخورد كند: «سوالي که در ذهنم ايجاد شده، اين است که کميته انضباطي گفته هرکس عليه داور حرف بزند، محروم مي‌شود. حال کميته انضباطي با داوراني که با اشتباهات خود نتايج بازي‌ها را رقم مي‌زنند، چه برخوردي مي‌کند؟ مگر مي‌شود که داوران اشتباه کنند و کسي حرفي نزند؟ قانون بايد براي همه باشد نه فقط منتقدان.»

وي تهديد رويانيان مبني بر کناره‌گيري پرسپوليس از ليگ و جام‌حذفي را جدي نمي‌داند: «بهتر است اين حرف‌ها نباشد و نمي‌دانم جنبه تبليغاتي دارد يا نه ولي شما مطمئن هستيد پرسپوليسي که در جام حذفي يک پاي فينال است، کنار بکشد؟ به نظرم در اين شرايط بايد صحبت‌ها پخته‌تر و سنجيده‌تر باشد.»

مديرعامل فجرسپاسي در خصوص اين که آيا جعفري تراکتورسازي از اين تيم عذرخواهي کرد يا نه؟ چنين پاسخي داد: «ما تيمي هستيم با شرافت و باوجدان. برادرها نبايد عجله کنند و حرف بزنند. اول آنها در مورد تيمي که مي‌خواهند حرف بزنند را ببينند و بعد صحبت كنند. جعفري تراکتور چون با قلعه‌نويي مساله و مشکلي بابت پرداخت طلب داشت، مي‌خواست از اين موضوع بهره‌برداري کند که من آن را جايز نمي‌دانم. البته جعفري تراکتور بايد از خدا معذرت‌خواهي کند چون به ما تهمت زده است. خود ما شش گل به داماش زديم. راه‌آهن دو روز گذشته از مس چهار گل خورد. آيا اينها راه دادند؟ آيا ملوان هم به پرسپوليس راه داد و شش گل خورد؟ اين اتفاقات در فوتبال مي‌افتد و نبايد به راحتي با آبروي افراد بازي کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)