چهارشنبه 23 بهمن (19:37)

مرجع خبری پرسپولیس :  رئیس کمیته داوران معتقد است قضاوت داربی را به شجاع‌ترین داور حال حاضر ایران سپرده…

«محسن ترکی از بخت بیشتری نسبت به دیگر داوران برای قضاوت داربی برخوردار است». این جمله‌ای بود که مهدی تاج نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به پرسش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به زبان آورد.
در حالی که تا آخرین جلسه کمیته داوران با مسوولان سازمان لیگ و مدیران فدراسیون فوتبال، همه چیز در صورت سپرده‌شدن قضاوت به داور ایرانی، به سود سعید مظفری‌زاده و تا حدودی خداداد افشاریان بود، فدراسیون در تغییر جهتی ناگهانی قضاوت داربی را به محسن ترکی سپرد.
اگرچه امیر قلعه‌نویی در اولین واکنش نسبت به انتخاب ترکی برای این بازی او را بهترین گزینه برای داوری داربی معرفی کرد اما هوشنگ نصیرزاده او را داوری قلمداد می‌کند که بیش از اندازه به اخطار علاقه دارد و به دلیل همین علاقه فراوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا او را از رقابت‌های مهم قاره به رده‌های نوجوانان و جوانان هدایت کرده است.
مسعود عنایت، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال وقتی دید همه چیز علنی شده در گفتگویی با خبرنگاران دو خبرگزاری ترکی را قاطع‌ترین و بهترین داور برای قضاوت داربی معرفی کرد و گفت: در حال حاضر بهترین تصمیم ما این بود که ترکی را برای این دیدار انتخاب کنیم.
با تصمیمی که فدراسیون فوتبال گرفته داربی پایتخت وارد مرحله‌ای جدیدی از حیات خود شده و باید دید ترکی می‌تواند پای دیگر داوران داخلی را به داربی باز کند یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)