مرجع خبری پرسپولیس : روزنامه پرسپولیس در شماره امروز خود در یادداشتی عجیب، یکی از پیشکسوتان باشگاه را مورد حمله قرار داده است.


ارگان شخصی حبیب کاشانی در این یادداشت نوشته : «
سروکله جماعتی ۵۰ نفره از هواداران قدیمی و سابق پرسپولیس در یکی از پاتوق‌های معروف فوتبالی، به میزبانی فردی که از بازیکنان سابق پرسپولیس بوده است و مدتی در جمع پیشکسوتان قرار گرفته‌ است اسباب حیرت را برانگیخت.

چرا هواداران را می‌خواهند؟ آن هم هوادارانی که ادعای پرسپولیسی بودن داشتند، اما با تشکیل تیم‌های دیگر، عطای عشق پرسپولیس را به تراول‌ها فروختند و به تشویق تازه به دوران رسیده‌ها پرداختند. حال همین هواداران در رستوران آقای پیشکسوت حاضر می‌شوند و با دمشان بابت باخت پرسپولیس گردو می‌شکنند.

 

جالب اینجاست که این پیشکسوت عزیز که رستوران ییلاقی خود را تازه بنا گذاشته همان فردی است که سال گذشته در یک ضیافت غیراخلاقی او را از داخل کمد دیواری درآوردند. یک پارتی سیاه غیراخلاقی… شاید همشهری بودن او با یکی از دست‌اندرکاران فدراسیون باعث شده که روی کمد دیواری را ماله بکشند!

 

جناب ” کمدانی Komodani “، روی سکوها قیمت گذاشته است. بیچاره پرسپولیس، بیچاره حمید استیلی، بدبخت هوادار، بدبخت سکوهایی که ۴۰ سال صداقت دیدند اما حالا ناجوانمردی را استفراغ می‌کنند.»


عابدزاده ، پروین ، دایی و حالا پیروانی جزو افرادی هستند که تاکنون از عملکرد کاشانی انتفاد کرده اند و بلافاصله مورد مهر و محبت این روزنامه فرهنگی(!) ورزشی قرار گرفته اند.  نفر بعدی کیست؟ به راستی این روزنامه شناسنامه هر پرسپولیسی است؟!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)