پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم الهلال عربستان است.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه میزبان تیم الهلال عربستان است.پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی پایتخت با روحیه‌ای مضاعف به مصاف حریف آسیایی خود خواهد رفت. الهلال تیم قدرتمند و پر امکاناتی است که در لیگ عربستان در این فصل سوم شده است با این حال بازیکنان و کادرفنی این تیم می‌دانند کار بسیار سخت و دشواری در ورزشگاه آزادی و مقابل صد هزار هوادار پرسپولیس دارند.

بازیکنان پرسپولیس اکنون به خودباوری رسیده‌اند و اینکه استحقاق حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا را هم دارند. پرسپولیس در روزی که قرار است مزایده‌ واگذاری‌اش برگزار شود و مالک آینده‌اش را بشناسد باید مقابل الهلال بازی کند. مزایده‌ای که شاید هم برگزار نشود! ولی بخشی از ذهن بازیکنان و هواداران باشگاه متوجه چهارمین مزایده واگذاری است و اینکه بالاخره مالک باشگاه چه شخص یا نهادی خواهد بود؟

الهلال در مرحله گروهی تیم فولاد خوزستان را 2 بر صفر شکست داده و پرسپولیس باید هم انتقام آن باخت را بگیرد و هم با یک برد قاطع راه خود را برای صعود هموار کند. برانکو به خوبی می‌داند که در بازی برگشت در ریاض چقدر سخت خواهد بود بنابراین پرسپولیس روز سه‌شنبه نباید گلی از الهلال دریافت کند و اگر بتواند با بیش از یک گل آبی‌پوشان عربستان را بدرقه کند.

پرسپولیس فردا با صد هزار  و یازده نفر به الهلال حمله خواهد کرد. بازیکنان و مربیان تیم عربستانی قطعا از شکست النصر که صدرنشین لیگ عربستان هم بود در آزادی حکایت‌ها شنیده‌اند و محتاطانه و با هراس مقابل سرخپوشان ایران قرار خواهند گرفت.

الهلال تیم ثروتمندی است که 4 بازیکن برزیلی در اختیار دارد ولی جوانان شایسته ایران و پرسپولیس یکبار دیگر توانایی‌هایشان را نشان خواهند داد.

برنامه لیگ قهرمانان آسیا در روز اول مرحله یک هشتم نهایی

سه‌شنبه 29 اردیبهشت

14:30-جونبوک موتورز-بیجینگ گوان

15:00-سوون سامسونگ-کاشیوا ریسول

19:30-پرسپولیس-الهلال

20:45-السد-لخویا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)