مرجع خبری پرسپولیس : در شرايطى كه پرسپوليسى ها عازم كيش شده اند تا اردوى تداركاتى خود را در اين جزيره برگزار نمايند، غير از عليرضا حقيقى و محمد نورى كه به خاطر همراهى با تيم ملى بزرگسالان از سفر با سرخ پوشان بازمانده اند حميد على عسكرى نيز در اردوى تيم ملى اميد حضور يافته تا او نيز به جمع غايبان ارتش سرخ در كيش اضافه شود.


• از وضعيت و آخرين شرايط تيم ملى اميد چه خبر؟
– خبر خاصى نيست جز اينكه از پنجشنبه خودمان را به كادر فنى معرفى كرده ايم تا در تورنمنت چند جانبه ويتنام حاضر شويم.


• برگزارى چنين اردوهايى را تا چه اندازه براى تيم ملى اميد مفيد مى دانى؟

 

– مسلماً هر تيمى براى قرار گرفتن در بهترين وضعيت و شناسايى ضعف و قوتش بايد در مستطيل سبز و بازى هاى تداركاتى و دوستانه مورد ارزيابى قرار بگيرد. تيم ملى اميد هم از اين قاعده مستثنى نيست. به هر حال هر چقدر بازى هاى تداركاتى مان پربارتر باشد تيم به هماهنگى و انسجام بهترى براى حضور در بازى هاى رسمى دست پيدا خواهد كرد.

 

• برنامه بعدى تان چيست؟
– فكر مى كنم حدود ۱۰ تا ۱۵ روز در ويتنام باشيم بعد از آن هم قرار است چند بازى دوستانه در تهران برگزار كنيم تا كم كم براى اعزام به مسابقات گوانگجو آماده شويم.

 

• به نظر مى رسد به آينده اين تيم (تيم ملى اميد) خيلى خوشبين هستى؟
– صددرصد. ببينيد ما از مدتها قبل هدف گذارى هاى ويژه اى براى حضور موفق در گوانگجو داشته ايم كه اميدواريم به آن دست پيدا كنيم.

 

• از المپيك و حضور موفق در آن صحبت كردى، به آن هم فكر مى كنى؟
– بله، به نظر من رسيدن به اين هدف براى ما غير ممكن و دور از دسترس نيست. كارمان سخت است اما محال نيست.

 

• علاوه بر تو، در حال حاضر عليرضا حقيقى و محمد نورى هم در اردوى پرسپوليس نيستند، فكر نمى كنى اين مساله در هماهنگى مان پس از پايان اردو، تاثير منفى بگذارد؟
– ان شاءالله كه اين مساله پيش نمى آيد. حالا كه ما نماينده هاى پرسپوليس در تيم ملى هستيم بايد تلاش كنيم در هر ۲ جبهه توانايى هايمان را نشان دهيم.

 

• با توجه به شرايطى كه در ۳ هفته پايانى براى پرسپوليس رقم خورد، شروع پرسپوليس را در ادامه ليگ چطور پيش بينى مى كنى؟
– خودتان شاهد بوديد ما حداقل در
2 بازى آخريمان اسير اتفاقات فوتبال شديم و عدالت در مورد ما به اجرا در نيامد. در مجموع نبايد به خاطر اين نتايج، آينده پرسپوليس را تيره و تار ديد. دل من روشن است كه با شروع فصل و پس از پيروزى مقابل ملوان در دربى هم نتيجه خوبى خواهيم گرفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)