پرسپولیس نیوز: حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: باشگاه‌ها به ما زنگ می‌زنند و می‌گویند بازیکنانشان را می‌خواهند.

حمید استیلی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال امید گفت: باشگاه‌ها به ما زنگ می زنند و به بازیکنان‌شان احتیاج دارند. استقلال، پرسپولیس، پدیده و اکثر باشگاه‌ها یا با من یا با کرانچار تماس می‌گیرند و می‌گویند که بازیکنان را می‌خواهند. شرایط استقلال و پرسپولیس خاص‌تر است. آنها بازیکن هم ندارند که تمرین کنند.

مدیر تیم فوتبال امید ادامه داد: امروز تصمیم بر آن شد که بعد از تمرین صبح، بازیکنان را در اختیار باشگاه‌ها قرار بدهیم تا فیفا دی بعدی که با عمان بازی داریم. قرار بود اردوی تیم امید ادامه داشته باشد، اما باشگاه‌ها به بازیکنان‌شان نیاز دارند، به خصوص استقلال و پرسپولیس که ظاهرا بازیکن برای تمرین کردن ندارند، به همین دلیل، امروز آنها را در اختیار باشگاه‌‌های‌شان قرار می‌دهیم. در فیفا دی بعدی هم به قطر برویم و امیدوارم اردوی خوبی در آن جا داشته باشیم.

استیلی در خصوص برگزاری تمرینات در زمین‌های مختلف و اینکه ظاهرا قرار شده تیم امید از این پس، تمریناتش را در پژوهشگاه نفت برگزار کند، گفت: آقای آزاد که مدیر اجرایی تیم است، با مسئولان پژوهشگاه نفت تماس گرفت و با توجه به اینکه تمرینی در آن برگزار نمی‌شد، از آنها خواست که زمین تمرین را در اختیار ما قرار دهند که موافقت کردند. وقتی کیفیت زمین خوب باشد، کیفیت تمرین هم بهتر خواهد شد. با توجه به اینکه، تیم ملی به کمپ رفته، اینجا خالی شده و راحت‌تر می‌توانیم تمرینات را انجام دهیم. امیدوارم برنامه‌های ما دقیقه نودی نباشد، مثل بازی با عراق که این تیم برای برگزاری بازی انصراف داد و برنامه‌های مان را بهم ریخت.

استیلی در خصوص اینکه آیا قرار است بازیکنان جدیدی به اردوهای تیم امید دعوت شوند یا نه، تصریح کرد: از روزی که شروع کردیم، بالغ بر ۲۰۰ بازیکن را دیده‌ایم. قطعا درهای تیم امید را نمی‌بندیم و بازیکنی که مستعد باشد را، دعوت خواهیم کرد. ر حال حاضر سه لژیونر به ما اضافه شده‌اند که کیفیت تیم را بالا می‌برند. در بازی‌های آسیایی، دو سه بازیکن ما را می‌خواستند، اما آنها عجله نکردند و گفتند زمان داریم که باز هم بازی‌های ما را ببینند. زمان سخت ما، انتخاب نفرات است. کادر فنی قرار است برای اردوی بعدی هم ۳۰ بازیکن داشته
باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)