مرجع خبری پرسپولیس : حميد استيلي گفت: بازيكنان خوبي مدنظر داريم كه اميدوارم طي سه، چهار روز آينده با آن‌ها به توافق برسيم.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان تمرين امروز تيمش درباره شرايط تيم اظهار كرد: شرايط خوبي داريم. خوشبختانه ديروز توانستيم نصرتي را جذب كنيم. اميدوارم در روزهاي آينده با بازيكناني كه مد نظر داريم، به توافق برسيم و خبرهاي خوبي به هواداران بدهيم.


وي ادامه داد: ملي پوشان تيم از امروز ديگر در كنار ما نيستند. اما ما تابع تيم ملي و قوانين هستيم و اميدوارم كه بازيكنان ما در بازگشت از اردوي تيم ملي هم از لحاظ جسماني و هم از لحاظ رواني در شرايط خوبي باشند.


استيلي درباره آمدن نصرتي به پرسپوليس گفت: نصرتي يكي از گزينه هاي ما بود و در سالي كه قهرمان شديم هم نصرتي را در اختيار داشتيم و او امسال مي‌تواند با تجربه بيشتر به ما كمك كند ، خيلي خوشحالم كه نصرتي به جمع ما اضافه شده است. بازيكنان خيلي خوبي مد نظر داريم كه به اميد خدا ظرف سه چهار روز آينده آن‌ها را جذب خواهيم كرد.


استيلي با اشاره به اين كه كار جذب بازيكن بسيار سخت است، اظهار كرد: در حال حاضر در مرحله خيلي سختي قرار داريم و بعضي شب‌ها تا ساعت 12 هم كار مذاكره با بازيكنان را انجام مي‌دهيم. اميدوارم بتوانيم با ارتباطاتي كه با بازيكنان مي‌گيريم، آن‌ها را جذب كنيم. در غير اين صورت از بازيكنان خارجي استفاده خواهيم كرد.


سرمربي پرسپوليس با بيان اين كه اگر همدلي در جمع تيمش وجود داشته باشد، همه كارها پيش مي‌رود، گفت: مشكل خاصي با كاشاني ندارم و خيلي مهم است كه در ابتداي فصل همدلي بين همه اعضاي باشگاه و بازيكنان به طور زنجيروار وجود داشته باشد تا بتوانيم به موفقيت برسيم.


حميد استيلي درباره اين موضوع كه آيا پرسپوليس از سقف قرار داد ضرر نمي‌كند، گفت: وقتي كه اين قانون است، همه بايد از اين قانون تبعيت كنند. هر چند يكسري از باشگاه‌ها آن را رعايت نمي كنند و قرار دادهاي خيلي بالايي بسته مي‌شود. در عين حال نحوه پرداخت اين پول‌ها مهم است و در حال حاضر خيلي از باشگاه‌ها به خاطر بدهي كه دارند، نمي‌توانند بازيكن جديد بگيرند.


استيلي افزود: هميشه خيلي راه‌ها وجود دارد كه بتوان قانون را دور زد. مهم اين است كه نظارت قوي‌تري بر روي آن وجود داشته باشد. مطمئن باشيد بازيكني كه سقف قرار داد را رعايت نمي‌كند، در ليگ وجود دارد كه اميدوارم كه عزيز محمدي به اين موضوع كمك كند و ديگر شاهد عدم رعايت سقف قرار داد نباشيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)