مرجع خبری پرسپولیس : حمیدرضا علی عسگری در روزی که پرسپولیس بازی انتقاد آمیزی را به نمایش گذاشت از عملکرد سرخپوشان دفاع می‌کند.

 

هواداران از پرسپولیس انتظار دیگری دارند. اما بازی با راه آهن انتظار آنها را برآورده نکرد.


راه آهن به طور کلی برای برای گرفتن مساوی آمده بود. 10 نفره هم که شدند وضعیت بدتر شد. آنها فقط دفاع کردند و گرنه ما بد هم بازی نکردیم. از طرفی ما واقعا بد شانس هستیم. اگر یکی از آن موقعیت‌های نیمه اول گل می‌شد الان داشتند از بازی های خوب پرسپولیس حرف می زدند و می‌نوشتند. اما با بدشانسی توپ های ما گل نمی‌شود.

 

واقعا مشکل پرسپولیس بد شانسی است؟

ببینید! شانس واقعا فاکتو مهمی است. یکی از دوستان از یکی از جلسات فیفا موردی را نقل می کرد که جالب بود. در آن جلسات یکی گفته بود فوتبال 100 آیتم و فاکتور دارد. اگر تیمی فاکتور صدمش را نداشته باشد به مشکل بر می‌خورد. آن آیتم صدم هم شانس است.

 

از عملکرد خودت در این بازی راضی بودی؟

این را من نباید بگویم اما مربیان تیم و کارشناسان نظر مثبتی بهعملکرد من داشتند و از آن راضی بودند.

 

پرسپولیس کماکان مشکل گلزنی دارد. این را قبول داری؟

قبول دارم. پرسپولیس مشکل گلزنی دارد اما این فقط به فورواردها مربوط نمی‌شود. بهرحال وقتی در موفقیت و گلزنی‌های تیم همه سهیم هستند در روزهایی که تیم به مشکل بر می‌خورد نیز همه مقصرند. فکر می‌کنم برای رفع این مشکل همه تیم باید تلاش کنند.

 

تغییرات کمیته فنی داوران را چطور ارزیابی می‌کنی؟

من درباره داوری حرفی نمی‌زنم. اما در عمل که اتفاقی نیفتاده و تغییری دیده نمی‌شود. در این بازی هم داوری راضی کننده نبود. بهرحال بیشتر از این صحبتی ندارم و قصد وارد شدن به این موضوع را هم ندارم.

 

کرش در آخرین لحظات از سرمربیگری تیم ملی فوتبال انصراف داد. در این باره چه نظری داری؟

کرش مربی بسیار بزرگی است که از سطح فوتبال ایران بالاتر بود. برای فوتبال ما خیلی خوب بود اگر مربی که در رئال و منچستر کار کرده بود سرمربی تیم مان می‌شد. بهرحال امیدوارم هر چه زودتر تکلیف تیم ملی مشخص شود و هر کس که به عنوان سرمربی انتخاب می شود در کارش موفق باشد.

 

پیش بینی ات برای گزینه بعدی سرمربی‌گری تیم ملی چیست؟

تصور می‌کنم برای تیم امید مربی ایرانی انتخاب شود و برای تیم بزرگسالان هم به دنبال مربی خارجی باشند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)