کریمی بهترین بازیکن ایران و آسیاست
مرجع خبری پرسپولیس : هافبک پرسپولیس گفت: استیلی به تیم خود برگشت و او بود که مرا به پرسپولیس آورد.

 

حمید علی عسگری در خصوص انتخاب استیلی به عنوان سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: بعد از کش و قوس هایی که بوجود آمد، استیلی انتخاب شد و دایی رفت. در مورد رفتن دایی نمی توانم حرفی بزنم چون بازیکنم.


وی افزود: با پرسپولیس یک سال دیگر هم قرارداد دارم و فقط باید در مورد بحث مالی با باشگاه صحبت کنم. فکر کنم مشکلی برای ادامه فعالیت در پرسپولیس نداشته باشم و امیدوارم بتوانم یک سالی که در این تیم هستم، بهترین عملکردم را داشته باشم.


هافبک پرسپولیس تصریح کرد: استیلی بود که سال 86 مرا به پرسپولیس آورد. با اوکار کردم و شناخت ما دوطرفه است. انشالله بتوانیم فصل خیلی خوبی را داشته باشیم. مهم این است که همه کسانی که در لیست باشگاه برای سرمربیگری بودند، هدفشان کمک به پرسپولیس بود و حالا با انتخاب استیلی امیداورم این اتفاق بیفتد.


علی عسگری گفت: دایی تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس انجام داد و هرکجا هست برای او آرزوی موفقیت می کنم. در این 2 سالی که در پرسپولیس بود زحمت کشید و 2 جام گرفت. فکر کنم عملکرد بدی نباشد و حضور او را در پرسپولیس موفق و مثبت می دانم.


وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با آمدن استیلی به شکلی یارگیری کنیم که به قهرمانی برسیم. انتظارات از پرسپولیس بالاست و همه انتظار قهرمانی دارند. فکر می کنم امسال دیگر تماشاگران به جام حذفی راضی نباشند و قهرمانی لیگ را می خواهند.


علی عسگری با اشاره به حضور علی کریمی در پرسپولیس گفت: او بهترین خریدی بود که پرسپولیس می توانست انجام دهد. از اروپا به تیم ما آمده است و شرایط خوبی دارد. کریمی هنوز هم بهترین بازیکن ایران و آسیاست. صددرصد حضور او از همه لحاظ به نفع پرسپولیس است و سطح فنی تیم را هم بدون شک بالا می برد.



 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)