تيم ملي فوتسال کشورمان براي ديدار مقابل پاناما ساعت 16:45 امروز پنجشنبه هتل هيلتون شهر بانکوک را به مقصد ورزشگاه نيميبوتر ترک کرد.

سايت رسمي فدراسيون و به نقل از پورمحمد-مدير رسانه اي تيم ملی،  حواشي ديدار تيم‌هاي ملي فوتسال ايران و پاناما به شرح زير است:

* بازيکنان و مربيان تيم ملي فوتسال کشورمان از اواسط نيمه اول ديدار استراليا – آرژانتين تماشاگر اين بازي بودند. علي صانعي، خسوس کاندلاس و کمال سيف تا پايان اين بازي در سالن حضور داشتند اما امير فراشي و کارلوس به همراه بازيکنان براي حضور در ميدان به رختکن رفتند.

* بازيکنان تيم پاناما پس از گرم کردن روي زمين زانو زده و باهم نيايش کردند.

* اعضاي کادر فني تيم پاناما پيش از آغاز بازي سمت نيمکت ايران آمده و با مربيان تيم ايران خوش و بش کردند.

* مسعود دانشور که از ناحيه کمر مصدوم شده است، امروز روي نيمکت نشسته بود.

* بازيکنان تيم، مربيان و کادر همراه تيم ملي فوتسال ايران با فرياد يا امام رضا (ع) بازي را شروع کردند.

* گروهي از تماشاگران ايراني براي حمايت از تيم ملي فوتسال کشورمان به سالن نيميبوتر شهر بانکوک آمده بودند. تعداد آنها به مراتب بيشتر از معدود تماشاگران پانامايي بود.

* قضاوت نه چندان خوب داوران باعث شد تا مربيان تيم ايران در اواسط نيمه اول اعتراضاتي به تيم داوري داشته باشند. تماشاگران نيز با هو کردن اعتراض خود را به داوري نشان دادند.

* در جريان نيمه اول بازي درگيري بين تماشاگران ايراني به وجود آمد که با دخالت پليس و نيروهاي امنيتي قائله خاتمه يافت.

* بازي خشن پانامايي ها اعتراض بازيکنان تيم ايران را به دنبال داشت.

* داور در دقيقه 34 به سود تيم پاناما اعلام پنالتي کرد و کارلوس پرز پشت توپ ايستاد. ضربه او به تير افقي خورد و وارد گل نشد اما داور اعلام گل کرد. همين مسئله اعتراض تماشاگران را به دنبال داشت.

* حميد احمدي با کارت زردي که در ديدار مقابل پاناما دريافت کرد، دو اخطاره شد و از حضور در ديدار مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني 2012 بازماند.

سايت فيفا:غول آسيابرنده نبردنزديک باپاناما

سايت فيفا پس از صعود ايران از مرحله گروهي رقابتهاي جام جهاني فوتسال ديدار ايران برابر پاناما را "نبردي نزديک" توصيف کرد.

در گزارش سايت فيفا درباره ديدار ايران و پاناما آمده است: "در يک بازي تعيين کننده در ورزشگاه نيميبوتر تايلند تيم فوتسال ايران با غلبه چهار بر سه بر پاناما رتبه دوم خود در جدول رده‌بندي را قطعي کرد تا به طور مستقيم به مرحله بعد مسابقات صعود کند.

قبل از بازي فاصله دو تيم فقط يک امتياز بود، به همين خاطر حساسيت بازي براي هر دو تيم بسيار بالا بود. برد هر کدام از تيم‌ها باعث صعود يکي از آنها به مرحله بعد مي شد. ايران در دقيقه 4 با ضربه علي حسن زاده که به تير دروازه اصابت کرد و در برگشت احمد اسماعيل‌پور توانست گل نخست را به ثمر برساند.

دو دقيقه بعد آپولينار گالوز توپ را به گودريز فرستاد تا اين بازيکن پانامايي حساب کار را به تساوي يک – يک برساند. غول فوتسال آسيا در ادامه با يک ضربه ديدني گل دوم و محمد طاهري گل سوم را براي ايران به ثمر رساندند تا اختلاف دو گل شود.

در ادامه خطاي هند حميد احمدي يک ضربه پنالتي را به پاناما داد تا کارلوس پرز گل دوم پاناما را به ثمر برساند.

پاناما در ادامه که سخت در پي گل تساوي بود، دست به حملات انتحاري زد اما هوشياري بازيکنان ايران باعث شد تا محمد طاهري يک بار ديگر اختلاف را به دو برساند در حالي که 39 ثانيه تا پايان بازي بود، آلوارادو گل سوم را به ثمر رساند که ارزشي نداشت تا ايران جشن صعود برپا کند.

البته پاناما همچنان شانس صعود دارد و بايد منتظر پايان مرحله مقدماتي باشد تا تکليف بهترين تيم سوم نيز مشخص شود."

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)