پنج شنبه 3 بهمن :(16:33)

مرجع خبري پرسپوليس:صحبت عابدزاده با مدافعان پرسپوليس

رحمتي ممنوع المصاحبه شد

محدوديتي براي دوربين 90 وجود نداشت

صحبت عابدزاده با مدافعان پرسپوليس

احمدرضا عابدزاده با پايان نيمه اول به سمت مدافعان پرسپوليس رفت و به طور جداگانه با آنها صحبت و نكاتي را به آنها گوشزد كرد.

* قبل از شروع بازي فرزاد آشوبي، اميرحسين صادقي و مهدي رحمتي به سمت نيمكت پرسپوليس رفته و از پيرواني رخصت گرفتند. از سوي ديگر هم پتروويچ و آتسو به سمت مظلومي رفتند و از او رخصت گرفتند.

* به دليل تكميل شدن ظرفيت ورزشگاه 2 هزار هوادار پشت درهاي ورزشگاه باقي ماندند

رحمتي ممنوع المصاحبه شد

 زماني كه مهدي رحمتي براي گرم كردن وارد زمين شد خبرنگاران براي صحبت با اين دروازه بان كه در روز هاي اخير بحث حضورش در پرسپوليس قوت گرفته است، به سمت وي رفتند اما او در جواب گفت از طرف باشگاه مس اجازه مصاحبه ندارد.برهاني نژاد نيز در گفت وگو با خبرنگار فارس اين موضوع را تاييد كرد.

* رحمتي ابتدا از سوي هواداران مس تشويق شد اما بعد از آن هواداران پرسپوليس بيشتر از هواداران تيم مس به تشويق اين دروازه بان ملي پوش پرداختند. اين موضوع موجب اعتراض مسي ها شد

محدوديتي براي دوربين 90 وجود نداشت

در حالي كه روز شنبه دوربين 90 در ديدار برق و استقلال اجازه ورود به ورزشگاه حافظيه را پيدا نكرد، امروز فيلمبرداران و خبرنگاران اين برنامه بدون مشكل وارد ورزشگاه باهنر كرمان شدند تا از ديدار پرسپوليس و مس گزارش تهيه كنند.

*در حالي كه تصور مي شد هواداران تيم مس به دليل درگيري روز گذشته روي عابدزاده حساسيت دارند، آنها به محض حضور تيم پرسپوليس در ميدان براي گرم كردن به تشويق علي دايي و شعار عليه كريمي پرداختند.

*تا سه ساعت قبل از شروع بازي ازدحام شديدي پشت درهاي ورزشگاه باهنر كرمان به وجود آمده بود.

*با هماهنگي مسئولان تيم مس خبرنگاران براي ورود به ورزشگاه مشكلي نداشتند.

*بيشتر تماشاگران حاضر در ورزشگاه، هواداران مس هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)