مرجع خبري پرسپوليس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل برگزاری با تاخیر نشست خبری، به برگزارکنندگان اعتراض کرد.نشست خبری مربیان استقلال و پرسپولیس پیش از دربی 71 امروز برگزار شد.

 

* طبق هماهنگی‌های صورت گرفته مربی و کاپیتان هر تیم به عنوان نماینده در نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند، اما برای چندمین بار در این فصل مهدی امیرآبادی از استقلال در نشست حاضر شد.

 

مدیرروابط عمومی باشگاه استقلال درباره عدم حضور فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال در نشست خبری گفت: به علت اینکه در اردو نبودیم نتوانستیم مجیدی را پیدا کنیم و تصمیم گرفتیم تا امیرآبادی در نشست حاضر شود.

 

از باشگاه پرسپولیس نیز به جای علی کریمی در این نشست وحید هاشمیان حاضر شد.

 

* نشست خبری با 10 دقیقه تاخیر آغاز شد و پس از صحبت‌های پرویز مظلومی نوبت حمید استیلی شد تا به سوالات پاسخ دهد. استیلی هنگام ورود به سالن کنفرانس نسبت به تاخیر اعتراض کرد.

 

وی گفت: نمی‌دانم چرا نشست با تاخیر آغاز شد. بازیکنان ما تا حالا ناهار نخورده‌اند و انتظار زیادی کشیدیم تا وارد جلسه شویم.

 

* با توجه به اینکه روزنامه‌ها فردا منتشر نمی‌شوند، خبرنگاران اندکی از این رسانه‌ها حضور داشتند، اما خبرنگاران خبرگزاری‌ها و سایت‌های زیادی در این نشست حاضر شدند.

 

* هنگامی که یکی از خبرنگاران از امیرآبادی در مورد شرایط پرسپولیس پرسید، او در جواب گفت: شما با طرح چنین سوالی قصد دارید بگوئید که پرسپولیس ضعیف‌تر است؟ خبرنگار نیز پاسخ داد: این عقیده من نیست. نظرسنجی‌ها و همه می‌گویند. همین صحبت‌ها باعث شد چند دقیقه در مورد این موضوع بحث شود. مظلومی برای اتمام این بحث گفت: درست نیست. چنین مسائلی مطرح شود که خبرنگار نیز تاکید کرد که از حرف‌هایم سوء تعبیر شده است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)