مرجع خبری پرسولیس : علي دايي و محمد مايلي‌كهن دو مرتبه پيش از شروع مسابقه با همديگر روبوسي كردند. يكبار پيش از حضور در كنار زمين چمن و هنگام مواجه شدن با يكديگر و بار ديگر پيش از آغاز مسابقه كه دايي براي مايلي‌كهن دسته گل برد.

* ليدرهاي پرسپوليس در جريان ديدار با سايپا يك بنر انگليسي با اين عنوان در ورزشگاه نصب كرده‌ بودند ” قلب ما فقط براي تيم ما مي‌تپد، پرسپوليس. “

*جواد خياباني گزارشگر مسابقه در ابتداي مسابقه به شدت از جايگاهي كه برايش در ورزشگاه تختي در نظر گرفته شده بود انتقاد كرد و از اينكه مجبور بود در بين تماشاگران بنشيند و گزارش كند ابراز نارضايتي مي‌كرد.

وي در جريان بازي اشتباهات حيرت انگيزي در گزارش خود داشت كه هيچ ارتباطي به وضعيت نامطلوب صندلي‌اش در ورزشگاه تختي نداشت. او در برخي مواقع صحبت‌هايي مي‌كرد كه باعث مي‌شد تصور كنيم ابتدايي‌ترين علائم داوري را هم نمي‌شناسد به طور مثال زماني كه داور با دست خطاي بازيكنان پرسپوليس را اعلام كرد و مشخص شد گل اين تيم در نيمه اول پذيرفته نشده او گفت داور گل اين تيم را تاييد كرده است.

در صحنه‌اي ديگر داور در محوطه جريمه سايپا يك ضربه خطاي دو ضرب به سود پرسپوليس اعلام كرد و دستش را بالا برد اما در حالي كه دست داور بالا بود خياباني اعلام كرد داور پنالتي گرفته است.

وي اسامي بازيكنان دو تيم را هم اشتباه اعلام مي‌كرد مثلا غلامرضا رضايي مهاجم پرسپوليس را بارها و بارها “غلامرضايي ” ناميد.

*حبيب كاشاني و آرش كوشا سرپرست و مديرعامل باشگاه‌هاي پرسپوليس و سايپا در جايگاه حضور داشتند.

* برخي از تماشاگران با ديدن گزارشگر تلويزيون به سمت او مي‌آيند و احوالپرسي مي‌‌كردند حتي وسط گزارش بازي.

*بنري در ورزشگاه با اين نوشته ديده شد ” سلطان شهر اردبيل، دايي سر طلايي، هنوز اميد مايي، تو اسطوره جهاني “

*تماشاگران پرسپوليس به شدت دايي را تشويق كردند اما برخي از ليدرها با اين مسئله موافق نبودند.

* عليرضا حقيقي كه در ديدار گذشته برابر صبا حضور داشت و چهار گل خورد نيمكت نشين بود. شيث رضايي كاپيتان هم در فهرست 18 نفره حضور نداشت و سپهر حيدري كاپيتان تيم بود.

* از دقيقه 75 تماشاگران شعارهايشان را شروع كردند و هواداران پرسپوليس شعار مي‌دادند ” در زمين بميرد و سه امتياز را بگيريد ” ، ” پرسپوليس غيرتتو نشون بده “

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)