پرسپولیس پس از سال ها به تختی بازگشت/ دسته گل دایی برای مایلی کهن

مرجع خبری پرسپولیس: در حالی که نیمه اول دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس در حال پایان بود، بسیاری از تماشاگران در ترافیک سنگین اطراف ورزشگاه تختی باقی مانده بودند.


دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس از ساعت 14:15 دقیقه امروز در ورزشگاه تختی آغاز شد که ترافیک شدید در خیابان های اطراف این ورزشگاه باعث ایجاد بی نظمی زیادی شده بود. در این بین تداخلی هم بین حراست سازمان تربیت بدنی و نیروی انتظامی وجود داشت.

در نیمه اول این دیدار بیش از 10 هزار نفر در ورزشگاه تختی تهران حضور داشتند و به تماشای این دیدار پرداختند. با این حال هنوز سکوهای خالی وجود داشت که در ابتدای نیمه دوم تعداد تماشاگران به 15 هزار نفر افزایش یافت.

 

تماشاگران پرسپولیس با وجود 5 هفته ناکامی استقبال قابل توجهی از بازی تیمشان کرده بودند و در طول نود دقیقه یکصدا به تشویق تیم محبوب خود پرداخته و در دقایقی هم اعتراضات خود را مطرح کردند.

 

*نکته جالب این است که برای تماشای مسابقه تیم های استقلال و ذوب آهن نیز 15 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی رفته اند!

 

 

تماشاگران پرسپولیس تا قبل از به ثمر رسیدن گل این تیم در دقیقه هشتاد و سوم به تشویق تیم خود پرداختند اما با نزدیک شدن به زمان پایان مسابقه اعتراضات خود را به بازیکنان مطرح کرده و با شعار ” بازیکن بی غیرت نمی خواهیم ” به حمایت از علی دایی پرداختند.

 

در این هنگام درگیری بین تماشاگران و لیدرها در ورزشگاه برای تغییر شعارها به وجود آمد که در نهایت تماشاگران با شعار خودجوش ” لیدر بی تعثب نمی خواهیم ” به ادامه تشویق های خود پرداختند.

 

آنها پس از گل پرسپولیس به شدت اشپیتیم آرفی و علی دایی را مورد تشویق قرار دادند.

 

* باز هم به مانند دیدار پرسپولیس مقابل صبای قم دو دستگی بین هواداران این تیم دیده می‌شد. بخش عمده‌ای از هواداران علی دایی را تشویق می‌کردند و تعدادی دیگر که لیدرهای باشگاه نیز در بین آنها حضور دارند تنها به تشویق تیم پرسپولیس می‌پرداختند که همین مسئله موجب جدال و درگیری آنها در طول نیمه اول شده بود.


* تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس به سبک هواداران تبریزی از تیم حمایت می‌کنند و اعتراض خود را به عمکرد داور نشان می‌دهند.


* پیش از آغاز مسابقه علی دایی با دسته گل به سمت نیمکت سایپا رفت و با محمد مایلی کهن خوش و بش کرد این دو در زمان ورود به زمین نیز با هم روبرو شده و خیلی کوتاه با هم گفتگو کردند.


* در بازی مقابل سایپا تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به میدان رفت که بازوبند کاپیتانی این تیم به بازی سپهر حیدری بسته شده بود.


* در زمان خروج بازیکنان پرسپولیس از زمین پس از پایان نیمه اول و در زمان ورود بازیکنان این تیم به زمین در آغاز نیمه دوم هواداران پرسپولیس به شدت علی دایی را تشویق کرده و دایی با تکان دادن به احساسات آنها پاسخ گفت.


* هواداران اردبیلی علی دایی با بنری بزرگ که روی آن سلطان شهر اردبیل علی دایی نوشته شده بود ارادت خود را به سرمربی پرسپولیس نشان دادند.


* در بین دو نیمه از بلندگوهای ورزشگاه تختی مداحی به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران باوفایش پخش شد.

 

* آرفی پس از به ثمر رساندن گلش به سمت محمود خوردبین آمده و او را در آغوش گرفت . اکثر بازیکنان پرسپولیس از جمله محمد نوری و سپهر حیدری پس از گل این تیم به سمت علی دایی آمده و به او تبریک گفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)