مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در حالی موفق شد اسپارتاپراگ قهرمان جام حذفی جمهوری چک را با سه گل بدرقه کند که هواداران این تیم نود دقیقه به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس دیدار تیم های پرسپولیس و اسپارتاپراگ از ساعت 19:30 به وقت محلی در ورزشگاه الشباب امارات آغاز شد.


* حدود دویست هوادار پرسپولیس در ورزشگاه به تشویق تیم محبوب خود پرداختند . لیدرها هم پس از آشتی با علی دایی در اردوی آنتالیا یکصدا وی را مورد تشویق قرار دادند.

 

* حضور 4-5 هوادار مغموم چکی و چند هوادار خانم ایرانی از نکات جالب توجه بازی بود.

 

 

* اسپارتاپراگ در این مسابقه از سه بازیکن کامرونی خود به نام های آدیابا ،  لئونارد کوئیکه و مارتین آبنا استفاده کرد.

 

* نماینده چک در این بازی از لباس های دوم خود به رنگ زرد استفاده کرد . لباس اول این تیم زرشکی است.

 

* پخش قرآن و مناجات از بلندگوی ورزشگاه جالب توجه بود.

 

* پس از گل اول تیم پرسپولیس در نیمه اول تماشاگران یکصدا صلوات ختم کردند.

 

* تماشاگران پرسپولیس با شعارهای خوردبین با تعصب و حسین عبدی پله از کادرفنی تیم خود حمایت کردند.

 

* آنها همچنین با شعار ایران – ایران پیروزی سه بر صفر تیم ملی را به رخ اماراتی ها کشیدند.

 

* گزارشگر تلویزیون دوبی با اشاره به شکست تیم کشورش برابر ایران اعلام کرد این تیم در یک مسابقه سخت باید در مرحله بعد به مصاف کره جنوبی برود.

 

* برخلاف هوای سرد و بارانی ترکیه ، هوای خوب دوبی باعث شده بود علی دایی سرمربی پرسپولیس با یک تی شرت مشکی رنگ در کنار زمین حاضر شود.

 

* تماشاگران در زمان ورود علیرضا حقیقی به زمین وی را به شدت تشویق کردند. آنها همچنین در نیمه اول و پس از خروج های خوب احمدی او را با شعار رحمان دست طلایی مورد حمایت قرار دادند.

 

* در نیمه اول علیرضا محمد که در زمین مسابقه به توپ نرسیده بود پس از عبور توپ از خط شوت محکمی به توپ زد که باعث خروج توپ از ورزشگاه شد!

 

* یک دقیقه پس از ورود شیث به میدان اسپارتاپراگ گل دوم خود را به ثمر رساند. پس از خروج سپهر حیدری از مسابقه ، مازیار زارع در حضور شیث رضایی بازوبند کاپیتانی را به دست بست.

 

* در حالی که شبکه سوم سیما مسابقات تیم هایی همچون بولتون و تاتنهام انگلیس از لیگ برتر را به صورت زنده پخش می کند ، مسابقه دوستانه تیمهای قهرمان ایران و جمهوری چک از نظر مسئولان این شبکه اهمیت پخش تلویزیونی ندارد.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)