مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و کاپیتان پرسپولیس از تماشاگردان ویژه دیدار امروز این تیم مقابل مس کرمان در ورزشگاه آزادی بودند.

 

افشین قطبی و کریم باقری در کنار برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال با حضور در جایگاه ویژه از نزدیک دیدار دو تیم پرسپولیس و مس کرمان را  تماشا کردند. افشين قطبي، عزيز محمدي، عبدالرضا برهاني نژاد مديرعامل باشگاه مس كرمان، حبيب كاشاني سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس، شيث رضايي و كريم باقري به عنوان ميهمانان ويژه از روي سكوها اين بازي را تماشا كردند.

* غیبت محمد پروین بر روی نیمکت پرسپولیس این شایعه را به وجود آورده بود که او قهر کرده است. اما با آغاز نیمه دوم و فراخواندن این بازیکن مشخص شد که او قهر نکرده بود بلکه در پشت دروازه مشغول گرم کردن بوده است. محمد پروین از دقیقه 76 برای تیم پرسپولیس وارد زمین شد.

* به هنگام تعویض مجتبی زارعی (بازیکن شماره 30) و ورود محمد پروین به جای وی، داور چهارم برای اعلام بازیکن تعویضی از تابلوی شماره 20 استفاده کرد. در حالیکه این شماره متعلق به علیرضا حقیقی گلر پرسپولیس بود که همین مسئله موجب تعجب همه شد. البته این داور خیلی زود متوجه اشتباده خود شد.

 

* در فاصله نیم ساعت مانده به آغاز دیدار تیم‎های پرسپولیس و مس تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه کمتر از 10 هزار نفر بود اما در اواسط نیمه دوم بازی تعداد آنها به بیش از 15 هزار نفر رسید.

 

* قبل از بازی حبیب کاشانی با اهدای دسته گل از فراز فاطمی و فرازد آشوبی دو بازیکن فعلی تیم مس که عضو پیشی پرسپولیس بوده اند تجلیل کرد.

 

* براي اولين بار نتايج پاياني ديدارهاي هفته هجدهم از بلندگوي ورزشگاه آزادي در بين دو نيمه اعلام شد كه در جالب‌ترين نتيجه اعلام شده، شكست ذوب آهن برابر سايپا بود كه موجب شادي هواداران پرسپوليس شد.

* حميد عزيز زاده، مدافع سابق سپاهان كه در بين دو فصل به تيم مس كرمان آمده بود، اولين بازي خود را براي اين تيم انجام داد.

* در بين دو نيمه اين مسابقه، مراسم ويژه‌اي به مناسبت عيد غدير انجام شد
* مهدي محمدي، سرمربي تيم مس براي دومين بار است كه هدايت اين تيم را بر عهده دارد. اولين بار در فصل هفتم بعد از اخراج فرهاد كاظمي در دو بازي هدايت اين تيم را بر عهده داشت.

 

* فرزاد آشوبی در نیمه دوم این دیدار به شدت مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

* محسن خلیلی مهاجم پرسپولیس در این دیدار نخستین گل خود در نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر به ثمر رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)