مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی در طول 90 دقیقه جدال پرسپولیس و استیل آذین به طور مداوم از سوی هوداران پرسپولیس تشویق شد.

 

* مجيد فرخزادي، محمد پنجعلي، پپ بيوتر و ابه‌كنوب در جايگاه ويژه حضور دارند و از نزديك شاهد بازي دو تيم هستند.

* حسين هدايتي كه روز پيش ‌از بازي اعلام كرده بود بخاطر هواداران به ورزشگاه خواهد آمد، به قول خود عمل نكرده و در بازي امروز حضور ندارد.

* علي كريمي چند بار به مسعود مرادي اعتراض كرد.

* رضا عابديان در كنار زمين نقش مربي را ايفا و نكات لازم را به بازيكنان گوشزد مي‌كند.

* پس از به ثمر رساندن گل تيم استيل‌آذين، حميد استيلي تا كنار زمين آمد، اما سپس به نيمكت بازگشت و جاي خود نشست تا اين گونه خوشحالي كند.

* كرانچار چند بار به تياگو تذكر داد كريمي را مهار كند. به نظر مي‌رسد كه تياگو مامور مهار كريمي باشد.

* كريمي به شاپورزاده تذكر داد تا به داور اعتراض نكند. شاپورزاده در چند صحنه به قضاوت مرادي اعتراض كرده بود.
تماشاگران به شدت علي كريمي، بازيكن تيم فوتبال استيل‌آذين و حميد استيلي، مربي اين تيم را تشويق كردند. پس از تشويق؛ اين دو به سمت هواداران رفتند و تشكر كردند. تماشاگران از علي كريمي خواستند تا به تيم پرسپوليس بازگردد. هواداران حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه را مورد تشويق قرار دادند و با تشويق مجتبي زارع از وي گلزني در اين ديدار را خواستار شدند.

*يك بنر 50 متري از عكس احمدرضا عابدزاده، مربي دروازه‌بانان تيم پرسپوليس در ورزشگاه وجود دارد. هواداران عكس عابدزاده در بازي برابر استراليا را در ورزشگاه قرار داده‌اند.

*حشمت مهاجراني، مديرفني استيل‌آذين برخورد گرمي را با پرسپوليسي‌ها به ويژه حبيب كاشاني داشت و با آنان براي چند دقيقه گفت‌وگو كرد.

*ميثاق معمارزاده، دروازه‌بان پرسپوليس به علت گرفتگي كتف در تركيب قرار نگرفته و در جايگاه ويژه نشسته است. همچنين ميثم بائو به دليل سرماخوردگي در فهرست 18 نفره تيم قرار ندارد.

*مسعود عنايت، رئيس كميته داوران و عزيز محمدي، رئيس سازمان ليگ در ورزشگاه حضور يافتند و بازي را از نزديك تماشا مي‌كنند.

*بازيكنان استيل‌آذين به صورت جدا وارد زمين شدند و پرسپوليسي‌ها هر چه در رختكن منتظر استيل‌آذيني‌ها بودند آنان وارد نشدند و هر تيم جداگانه وارد زمين شدند.

*حبيب كاشاني با دسته گل و لوح يادبود به سمت علي كريمي، حميد استيلي، حشمت مهاجراني و حامد كاويانپور رفت و از آنها تقدير كرد.

*تمام بازيكنان پرسپوليس به غير از هوار ملا محمد و مجتبي زارع به سمت نيمكت تيم استيل‌آذين رفتند و با حميد استيلي ديدار و گفت‌وگو كردند.

*حسين كعبي و حامد كاويانپور به سمت هواداران پرسپوليس رفتند و با پرتاب دسته گل از آنان تشكر كردند.

*علي كريمي به سمت نيمكت تيم پرسپوليس رفت و محمود خوردبين، سرپرست تيم پرسپوليس را در آغوش گرفت و با بازيكنان پرسپوليس ديدار كرد.

محمد بن‌همام، رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا كه به ايران سفر كرده است عصر امروز در ورزشگاه آزادي حضور يافت تا ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استيل‌آذين را از نزديك تماشا كند.
وي با حبيب كاشاني گفت‌وگو و ديدار كرد. همچنين علي كفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال و مهدي محمدنبي، دبيركل فدراسيون فوتبال و منصور عظيم‌زاده، رئيس كميته روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال در ورزشگاه آزادي حضور دارند.

*رضا عابديان، سرپرست استيل‌آذين روي نيمكت با موبايل خود مشغول صحبت كردن بود.

*كريستين ليك چرا، بازيكن تيم فوتبال استيل‌آذين در بين 2 نيمه به سمت زلاتكو كرانچار، رفت و با وي برخورد گرمي انجام داد.

*هواداران با شعار «بادامكي حيا كن، پرسپوليس را رها كن» خواستار تعويض اين بازيكن از زمين شدند.

*حسين بادامكي پس از تعويض در دقيقه 66 به شدت به اين تصميم اعتراض كرد و پس از 5 دقيقه نيمكت پرسپوليس را ترك كرد و به رختكن رفت.

*هواداران به شدت محسن خليلي را تشويق كردند.
*علي كريمي پس از اعتراض به داور مسابقه و دريافت كارت قرمز از سوي تماشاگران پرسپوليس به شدت تشويق شد. وي پس از اخراج از زمين بازي به شدت به داور مسابقه اعتراض كرد و بازيكنان وي را به آرامش دعوت كردند. كريمي پس از اخراج پيراهن خود را درآورد و زير آن پيراهن شماره 8 تيم پرسپوليس را به تماشاگران نشان داد.

*بر روي پيراهن برخي بازيكنان استيل‌آذين «يا امام رضا» نوشته شده بود و بر روي ساير افراد تبليغ اين تيم حك شده است.

*عليرضا حقيقي، دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس پيراهن شماره 20 را بر تن كرده است در حالي كه بر روي شورت ورزشي اين بازيكن شماره 13 حك شده بود.

*محمد پروين، پس از چند بازي كه در فهرست 18 نفره تيم قرار نمي‌گرفت، در اين بازي روي نيمكت حاضر بود و چهره برافروخته‌اي داشت.

*حبيب كاشاني پس از شكست برابر استيل‌آذين در ورزشگاه با تماشاگران صحبت كرد و پاسخگوي سئوالات آنان بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)