مي‌توانيم با يكدلي درخشان‌ترين دوران پرسپوليس را رقم بزنيم
مرجع خبری پرسپولیس : ازيكنان و كادر فني پرسپوليس با حضور در منزل علي دايي، از سرمربي‌شان به خاطر بازگشت به جمع سرخپوشان قدرداني كردند.


به گزارش مرجع خبری پرسپوليس، سرخپوشان تهراني صبح امروز (سه شنبه) با حضور در محل باشگاه، در كنار يكديگر و با چند دستگاه خودرو (ون) به سمت منزل علي دايي حركت كردند.

 

دقايقي بعد علي دايي و همسر و فرزندش «نورا» پذيراي پرسپوليسي‌ها در منزلشان بودند. محمود خوردبين به نمايندگي از طرف سرخپوشان ضمن تبريك به دايي به خاطر تولد فرزندش، دقايقي صحبت كرد.

 

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به اينكه بازيكنان و كادر فني، در جريان گفت و گوي شب گذشته حبيب كاشاني با او هستند، از علي دايي به خاطر بازگشت به جمع سرخپوشان، تشكر و قدرداني كرد.

 

پس از خوردبين، نوبت به دايي رسيد تا براي كادر فني و شاگردانش صحبت كند. سرمربي پرسپوليس در كنار قدرداني از حضور سرخپوشان در منزلش، نكاتي را هم به آنها يادآور شد.

 

دايي گفت: شب گذشته با آقاي كاشاني صحبت كرديم. ايشان صحبت‌هايي را با من مطرح كرد و در نهايت گفت كه استعفاي من را نمي‌پذيرد. من استعفا داده بودم تا دست مديريت باشگاه براي اعمال تغييرات باز باشد و در اين باره، معذوريتي وجود نداشته باشند.

 

سرمربي سرخپوشان افزود: پس از شكست در برابر صباي قم و در كنفرانس مطبوعاتي همه چيز را به گردن گرفتم و عذر و بهانه‌اي نياوردم. گفتم كه شكست بر عهده من است اما ما اينجا يك خانواده هستيم و من مي‌خواهم كه درست مثل اعضاي يك خانواده رفتار كنيم. اگر كسي با كسي مشكل دارد بايد آن را برطرف كند. اگر مشكلي است كه حل شدني نيست، نبايد بگذاريم بر مجموعه تيم اثر بگذارد.

 

در كنار انبوه مشكلاتي كه پرسپوليس با آن دست به گريبان است، شيطنت‌هايي هم بوده است كه من نمي‌خواهم خيلي درباره آن حرف بزنم. ببينيد اگر حرف و حديث و دلخوري هست، آن را كنار بگذاريم و به معناي واقعي كلمه، يكدل بشويم. چقدر بايد جلسه بگذاريم و نتيجه نگيريم؟ جلساتي كه بالاخره خسته كننده مي‌شود و اثر خود را از دست مي‌دهد.

 

علي دايي ادامه داد: ديگر وقت گريه كردن گذشته است و بايد خودمان را در زمين چمن و در برابر حريفان نشان بدهيم. بايد غيرت و تعصب را در ميدان مسابقه نشان داد.

 

اگر اين جمع يكدل باشد، مطمئن باشيد مي‌توانيم با هم درخشان‌ترين دوران پرسپوليس را رقم بزنيم.

 

سرمربي پرسپوليس با اشاره به سرنوشت بازيكنان بزرگ فوتبال گفت: «سرنوشت شما دست خودتان است. اگر يك بازيكن فوتبال بخواهد به فكر شهرت و عكس و مسائل ديگر باشد، به جايي نخواهد رسيد. هر كدام از شما در زندگي ورزشي‌تان الگوهايي داشته‌ايد. بازيكنان بزرگي كه آرزو داشتيد در كنارشان باشيد اما حالا نگاه كنيد و ببينيد هر كدام از آنها به كجا رسيده‌اند و به چه سرنوشتي دچار شده‌اند؟ آنهايي كه راه درست را رفته‌اند به همه جا رسيدند و آنهايي كه به دنبال حاشيه‌هاي فوتبال بوده‌اند، از اين عرصه محو شدند».

 

دايي تاكيد كرد: اگر امروز در پرسپوليس هستيم فقط به خاطر عشق به اين تيم و هوادارانش است. من از شهرت و مال و منال چيزي كم ندارم. همين الان از خارج از ايران با رقم‌هاي بسيار خوبي پيشنهاد كار دارم و خواسته‌اند كه بروم و با آنها قرارداد ببندم اما دوست دارم در كنار شما تلاش كنم تا اين تيم را به موفقيت برسانيم.

 

* در اين جلسه كادويي نيز از طرف باشگاه، بازيكنان و كادر فني به علي دايي اهدا شد.

 

* نورا، دختر تازه متولد شده علي دايي نيز در گهواره خود در كنار پدرش و در جمع بازيكنان پرسپوليس بود. نورا در تمام مدت جلسه خواب بود و درست لحظاتي كه علي دايي در ميان صحبت‌هايش، از بروز برخي مسائل ابراز ناراحتي مي‌كرد و برافروخته شده بود، از خواب بيدار شد. دايي او را بغل گرفت و حال و هواي خودش و جلسه نيز تغيير كرد و مشخص بود كه چهره سرمربي تيم، به چهره‌اي پدرانه تبديل شده است.

 

* بازيكنان و كادر فني پس از جلسه منزل دايي، براي صرف ناهار به رستوران نايب رفتند.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)