مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با حضور هواداران و با شكست نفت، جشن صدرنشيني را در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌كنيم.

 

سپهر حيدري اظهار داشت: امروز با انجام يك بازي منطقي به پيروزي رسيديم و شرمنده هواداران نشديم. اين ديدار تنها گوشه‌اي از نمايش تاكتيكي ما بود. هواداران مطمئن باشند در روزهاي آينده، اين بازي خيلي بهتر و روان‌تر به نمايش درخواهد آمد. اين تازه اول راه بود.

 

وي در خصوص رفع مشكل خطوط دفاعي پرسپوليس گفت: مشكلي نداشتيم. در ديدار مقابل نفت محمودآباد ديديد چطور گل خورديم. در بازي مقابل شهرداري تبريز نيز همه ديدند چه اتفاقي براي ما افتاد كه نياز به بازگو كردن آن نيست. اين مشكل ما به هيچ عنوان فني نبود.

 

حيدري ادامه داد: متاسفانه در برخي دقايق پاياني تمركز لازم را نداشتيم؛ اما با صحبت‌هاي دايي، شرايط ايده آل را پيدا كرديم. نگاه كنيد بچه‌هاي ما امروز چگونه هم قسم شده بودند كه به 3 امتياز برسيم.

 

وي خاطر نشان ساخت: پس از اينكه مقابل استيل آذين كه همه ستاره‌هاي خودش را امروز در اختيار داشت و آمده‌ بود كه ما را غافلگير كند، گل اول را زديم، بازي را بيشتر در دست خود گرفتيم؛ اما اين اول راه ما است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)