شنبه 10اسفند:(12:00)

مرجع خبري پرسپوليس:مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ظاهرا ناسزا گفتن در اصفهان تبديل به كار فرهنگي سپاهاني‌ها شده است.

سپهر حيدري عنوان كرد: ‌روز گذشته از بچه 7 ساله تا پيرمرد 70 ساله هر چه از دهانشان درآمد به من و خانواده‌ام گفتند. ظاهرا آنها از گلي كه در بازي ليگ گذشته در دقيقه 96 به سپاهان زده‌ام ناراحتند. آنها حتما انتظار داشتند در آن لحظه ضربه سرم را برعكس مي‌زدم.

اين مدافع ادامه داد: ‌فكر نمي‌كردم مردم اصفهان به خاطر يك گل با من چنين رفتاري را انجام دهند. آنها هنوز از آن گل مي‌سوزند ولي بدانند كه من هيچ‌گاه از ضربه سري كه زدم پشيمان نيستم.
حيدري اظهار داشت: من سال‌ها در فوتبال اصفهان بازي و به تيم‌هاي اين استان كمك كرده‌ام. نمي‌دانم در آن لحظه اي كه تماشاگران سپاهان به من فحاشي مي‌كردند آقاي ساكت در ورزشگاه حضور داشت يا نه؟ من در طول 90 دقيقه كسي را نديدم كه در مقابل اين بي‌احترامي واكنش نشان دهد.
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس افزود: اگر تماشاگران سپاهان با همين انرژي كه به من فحش دادند تيمشان را تشويق مي‌كردند الان سپاهان قهرمان آسيا شده بود. حتي داور مسابقه تعجب كرده بود كه چرا آنها 5 دقيقه هم استراحت نمي‌كنند.
وي تاكيد كرد: هواداران اصفهاني را دوست داشتم اما كاري كه ديروز كردند ذهنيت مرا تغيير داد. گويا كار فرهنگي در اصفهان به ناسزا گفتن عليه بازيكنان خلاصه شده است.
وي تصريح كرد: اميدوارم به اين مسائل رسيدگي شود. نمي‌دانم چرا و به چه جرمي بايد 90 دقيقه ناسزا بشنوم.
حيدري در مورد جريان بازي عنوان كرد: براي 3 امتياز به اصفهان رفتيم. نتيجه تساوي براي هر دو تيم مثل باخت بود.ما مستحق 3 امتياز بوديم اما نتوانستيم به آن دست پيدا كنيم.
اين بازيكن يادآور شد: در نيمه اول بازي كسل‌كننده‌اي از دو تيم ارائه شد اما در 45 دقيقه دوم ما سوار بر بازي بوديم و موقعيت‌هاي خوبي براي گلزني داشتيم.
حيدري خاطرنشان كرد: با اين تساوي كار ما براي قهرماني كمي دشوار شد اما ما دو جام ديگر پيش رو داريم.مي‌خواهيم با قهرماني در جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا دل هواداران را شاد كنيم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)