شهرداری تبریز فقط با 1000 تا 1500 تماشاگر

مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بخشی از جریمه مربوط به تخلفات طرفداران و مسئولان باشگاه شهرداری تبریز را اعلام کرد.

 

مجتبی شریفی در خصوص جریمه شهرداری تبریز به دلیل تخلف طرفدارانش در بازی این تیم برابر پرسپولیس افزود: از این پس تیم فوتبال شهرداری تبریز در هر بازی می تواند از هزار تا هزار و پانصد طرفدار را در ورزشگاه داشته باشد و بیش از این تعداد به ورزشگاه راه داده نمی شوند.


وی با بیان اینکه برای این طرفداران باید کارت هواداری صادر شود تا بتوان حواشی احتمالی را کنترل کرد ، افزود: مدیر عامل این باشگاه اعلام کرد طرفدارانشان کم تعداد هستند و مسئولیت اتفاقات بازی برابر پرسپولیس را بر عهده نگرفت.

 

به همین دلیل ما ناچار شدیم به دلیل سابقه این مسائل در بازیهای شهرداری این تصمیم را بگیریم. رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان گفت : همچنین برای این تیم جریمه نقدی حد اکثری را از 30 تا 50 میلیون تومان در نظر خواهیم گرفت.

 

گفتنی است باشگاه پرسپولیس پس از اتفاقات مسابقه هفته اول برابر تراکتورسازی هم از کمیته انضباطی خواسته بود محرومیت تیم تراکتور از بازی خنگی در بازی برگشت برابر پرسپولیس اعمال شود که با این مساله موافقت نشد .

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)