مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان پرسپوليس گفت: نيم درصد هم اميد داشته باشيم براي قهرماني مي‌جنگيم.

سپهر حيدري پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از بازي با راه آهن سعي كرديم اتفاقات آن بازي را فراموش كنيم و با روحيه جديد به بازي مقابل شاهين بوشهر فكر كنيم.

وي در خصوص تاريخ دربي 6 فروردين گفت: با قدرت خودمان را براي 6 فروردين آماده مي‌كنيم. تابع باشگاه پرسپوليس و سازمان ليگ هستيم. حتما آقاي عزيز محمدي دلايل خاص خودش را داشته كه تصميم گرفته در 6 فروردين دربي برگزار شود.

حيدري در جواب سؤالي كه آيا 6 فروردين براي شما روز خوبي است يا خير گفت: اين تاريخ براي من هم روز خوبي است و هم بد اما من به اين خرافات اعتقادي ندارم. خدا هميشه نتيجه تلاش آدم را به انسان هديه مي‌دهد.

حيدري خاطرنشان كرد: استقلال هميشه براي ما يك رقيب قابل احترام بوده است ولي ما به تيم خودمان فكر مي‌كنيم و فعلا بازي مهمي را پيش رو داريم. به موقع خودش به دربي فكر مي‌كنيم و به خاطر هواداران به دنبال سه امتياز مي‌رويم.

حيدري در خصوص احتمال قهرماني پرسپوليس گفت: صد در صد تلاش مي‌كنيم تا به هدفمان برسيم. 5 هفته در سال 86، هفت امتياز گرفتيم و در 12 هفته 8 امتياز گرفتيم در شرايط سخت‌تر خيلي چيزها را جبران كرديم پس فرصت لازم را داريم.

وي افزود: هنوز خيلي مانده تا قضاوت كنيم. تا قبل از دربي هم مي‌توانيم در جمع بالانشينان باشيم. در حال حاضر ذوب آهن در دو هفته شش امتياز از دست داده و سپاهان هم 4 امتياز از دست داده است.

حيدري در جواب سؤالي كه اگر شانس قهرماني شما كم شود دوست داريد كدام تيم قهرمان شود عنوان كرد: هيچ كاري به تيم هاي ديگر ندارم. ما بازيكنان پرسپوليس تا لحظه‌اي كه نيم درصد هم اميد داشته باشيم مي‌جنگيم تا به هدفمان برسيم. من دوست دارم فقط پرسپوليس قهرمان شود چون بازيكن اين تيم هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)