مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت : نمی گذاریم کابوس شکست در همدان تکرار شود .

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس مدافع تیم پرسپولیس تهران با اشاره به دیدار حساس این تیم مقابل پاس همدان گفت: بازی سختی را در دیدار با پاس داریم اما پرسپولیس همیشه کارهای سخت را راحت تر انجام می دهد.
سپهر حیدری روز شنبه در گفتگویی خاطرنشان کرد: پاس همدان تیم بسیار خوبی است و بازیکنان این تیم در دیدار با ما از انگیزه بالایی برخوردار هستند.
وی ادامه داد: اکنون در بهترین شرایط به سر می بریم و آماده دیدار با تیم پاس هستیم ضمن آنکه در همدان به دنبال پیروزی در مقابل این تیم هستیم زیرا برای قهرمانی باید ابتدا پاس را شکست دهیم.
وی در این رابطه افزود: در لیگ توانستیم پاس را با نتیجه خوبی شکست دهیم اما در فصل گذشته در جام حذفی بازی را واگذار کردیم، اجازه نمی دهیم دوباره کابوس همدان برایمان تکرار شود.
حیدری با تاکید بر این مطلب به ایسکانیوز گفت: پرسپولیس به شرایط ایده آل رسیده و هواداران به کسب هر دو جام امیدوار شده اند. مطمئنا من و دیگر بازیکنان پرسپولیس نمی خواهند هواداران ناراضی باشند.
مدافع تیم پرسپولیس درخصوص جام باشگاه های آسیا عنوان کرد: قطعا به عنوان تیم اول از گروه خود صعود خواهیم کرد و می خواهیم در مرحله بعدی میزبان رقابت ها باشیم.
حیدری در پایان اظهار داشت: برخی قصد دارند تا پیروزی ها و موفقیت های پرسپولیس را در آسیا لوث کنند اما ما بدون توجه به حاشیه سازان با اقتدار کامل به کار خود ادامه می دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)