پرسپولیس نیوز: بازیکن سال‌های نه چندان دور پرسپولیس می‌گوید فکر کردن به قهرمانی سرخ‌پوشان هنوز زود است.

حسن خان‌محمدی درباره پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس برابر شهر خودرو در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر گفت: پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و به یک پیروزی مقتدرانه دست یافت. البته که یک گل دریافت کرد اما این چیزی از ارزش‌های این پیروزی کم نمی‌کند. این پیروزی جبرانی بود بر بازی‌ برگشت مقابل شهر خودرو که سرخ‌پوشان بازی را به حریف واگذار کردند.

این بازیکن سال‌های نه چندان دور پرسپولیس درباره عملکرد استوکس و اوساگونا دو مهاجم این تیم هم گفت: استوکس بازیکن خوبی است اما در تراکتور کمی حواشی داشت که بهتر بود مسئولان پرسپولیس در خرید او به این موارد دقت می‌کردند. اوساگونا بازیکن گلزنی نیست اما در ایجاد موقعیت بسیار کمک حال پرسپولیس خواهد بود. با وجود اینکه هنوز به کیفت زمانی که در ذوب آهن بود نرسیده است اما در خدمت تیم است و نیاز به زمان دارد تا به بهترین حالت خود برسد.

خان‌محمدی درباره عملکرد رادوشوویچ درون دروازه پرسپولیس در بازی با شهرخودرو، اظهار کرد: او نشان داده است که دروازبان مطمئنی است و زمان حضورش در زمین نگرانی‌ای متوجه او نیست.

او با بیان اینکه فکر کردن به قهرمانی هنوز زود است، گفت: پرسپولیس بازی‌های دشوار خود را پشت سر گذاشته است و تا به اینجا درخشان عمل کرده است. شرایط برای آن‌ها بسیار خوب است و امیدوار هستم چهارمین قهرمانی پی‌درپی خود را کسب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)