دوشنبه 12 اسفند:(15:26)

مرجع خبري پرسپوليس:جواد واحدی با بیان اینکه شکایت خود را از باشگاه استقلال تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری خواهد کرد گفت: متاسفانه این برای اولین بار نبود که این اتفاق از سوی استقلالی ها رخ داد و قطعا آخرین بار هم نخواهد بود.

تهیه کننده و خبرنگار برنامه دوربین خبرساز ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه فردی که با بنده و تصویربردار برنامه درگیر شد قبل از این نیز سابقه کتک زدن سرپرست یکی از تیم های استقلال را داشته و پرونده دیگری نیز از وی در جریان است.

جواد واحدی با تاکید براینکه وظیفه خود می داند به عنوان یک خبرنگار این پرونده را پیگیری کند، خاطرنشان کرد: این برای اولین بار نبود که با خبرنگاران چنین برخوردی می شد و قطعا آخرین بارهم نبود. بالاخره خبرنگاران باید روزی برابر این همه توهین و هتاکی بایستند.
واحدی در مورد آخرین وضعیت این پرونده گفت: گزارش پزشکی قانونی را دریافت کرده ایم و به مراجع مربوطه تحویل داده ایم. پس از مداوی چشم بنده و مصدومیت همکارم منتظر طی مراحل قانونی شکایت خود هستیم. در این شرایط بنده ترجیح می دهم تا پایان و رسیدن به نتیجه نهایی شکایت خود از باشگاه استقلال را پیگیری کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با حضور لیدر باشگاه استقلال در محوطه زمین اشاره کرد و گفت: درجایی که خبرنگاران به سختی می توانند فعالیت کنند و سخت گیریهایی در مورد آنها صورت می گیرد، سوال من این است که لیدر باشگاه استقلال در محوطه زمین چه می کرد؟

پس از پایان دیدار تیم های فوتبال پیکان و استقلال که در هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر روز شنبه در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد، یکی از لیدرهای باشگاه استقلال خبرنگار و تصویربردار برنامه دوربین خبرساز را مورد ضرب و شتم قرار داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)