نامه اعتراض پرسپوليس به فدراسيون
مرجع خبری پرسپولیس : حسين بادامكي هافبك تدافعي پرسپوليس كه در بازي‌هاي اخير تيمش به عنوان بازيكن فيكس به ميدان رفته با دريافت كارت زرد مقابل مس كرمان سه اخطاره شد و ديدار با سپاهان را از دست داد.


در مورد محروميت بادامكي شك و شبهاتي وجود داشت اما با استعلام باشگاه پرسپوليس از سازمان ليگ مشخص شد وي سه اخطاره است و در بازي هفته شانزدهم مقابل سپاهان محروم خواهد بود. پرسپوليس در مصاف حساس با سپاهان عليرضا نورمحمدي را هم به‌خاطر دريافت كارت قرمز در اختيار نخواهد داشت.

 

فردا جلسه كميته فني باشگاه

 

فردا (دوشنبه) جلسه كميته فني باشگاه پرسپوليس با حضور تمامي اعضا برگزار خواهد شد. اين جلسه از ساعت 13 امروز با حضور دايي، كاشاني، خوردبين، عبدي و رسايي برگزار مي‌شود و درباره اتفاقات بازي با مس، حواشي فرودگاه، مصدوميت محمد پروين، بازي با داماش و… صحبت خواهد شد.


تكليف شيث چه شد؟


طبق اعلام باشگاه پرسپوليس تكليف شيث رضايي بازيكن اخراجي از سوي علي دايي بايد تا پايان هفته گذشته مشخص مي‌شد اما اين اتفاق نيفتاد. حتي روز گذشته هم در اين باره حرفي به ميان نيامد. گفته مي‌شود قرار است بعد از جلسه كميته فني فردا علي دايي نظر نهايي را به كميته انضباطي باشگاه اعلام كرده و راي نهايي در مورد شيث از طريق اين كميته اعلام شود. قبل از صدور راي نهايي در مورد شيث گفته مي‌شد دايي او را نمي‌خواهد و به احتمال فراوان اين بازيكن به صورت قرضي راهي استيل‌آذين مي‌شود.

 

نامه اعتراض پرسپوليس به فدراسيون


در پي اشتباهات داوري عليه پرسپوليس در بازي‌هاي اخير، مسوولان اين باشگاه قصد دارند نامه اعتراض خود را به اتفاقات اخير به فدراسيون ارسال كنند. شنيده مي‌شود متن اين نامه در جلسه كميته فني باشگاه تنظيم خواهد شد و در اسرع وقت اين نامه به فدراسيون ارسال مي‌شود.

 

دو روز بدنسازي بعد از دو روز تعطيلي


بعد از تعطيلي تمرين‌هاي پرسپوليس در دو روز اخير، سرخپوشان امروز و فردا دو نوبت تمرين مي كنند كه گفته مي‌شود مختص تمرين‌هاي بدنسازي است. البته به بازيكنان توصيه هم نشده كه تمرين‌هاي اختصاصي‌شان را در اين دو روز تعطيلي پيگيري كنند. در تعطيلي تمرين‌هاي پرسپوليس بيشتر بازيكنان اين تيم به مسافرت رفتند؛ برادران شيري به اهواز رفتند، جلال و سپهر راهي اصفهان شدند و حلافي سر از اهواز درآورد.


نورمحمدي و نوري هم‌اتاق شدند

 

محمد نوري و عليرضا نورمحمدي دو بازيكن ملي‌پوش پرسپوليس زودتر از نوروزي و حقيقي در اردوي تيم ملي حاضر شدند. اين دو بازيكن پرسپوليس در اردوي تيم ملي هم‌اتاق هستند. اما در مورد حضور عليرضا حقيقي در اردوي تيم ملي شك و شبهاتي وجود داشت چرا كه وي در دقايق پاياني بازي با مس مصدوم شد.

 

اشپيتيم هم مصاحبه نمي‌كند


بيشتر بازيكنان پرسپوليس در حمايت از علي دايي تصميم گرفتند مصاحبه نكنند. برخي هم به خاطر شكست در كرمان حرف نزدند. اشپيتيم اما در هيچ كدام از اين دو گروه قرار نداشت. وي گفت: «بعد از بازي قبلي كه دو گل زدم مصاحبه‌هاي زيادي انجام دادم كه واقعا ناراحتم كرد. الان هم به خاطر آن مصاحبه‌هاي زياد نمي‌خواهم حرف بزنم.»
شايد اشپيتيم تصور كرده در فوتبال ايران هم مثل فوتبال آلمان همه چيز با قاعده پيش مي‌رود و نمي‌داند كه برخي بازيكنان و مربيان دوست دارند هر روز مصاحبه كنند!


يك باخت، يك برد و يك تساوي براي پايه‌هاي پرسپوليس


اين هفته تيم‌هاي پايه پرسپوليس يك باخت، يك تساوي و يك برد به‌دست آوردند.
تيم اميد پرسپوليس روز جمعه در زمين تيم نفت با يك گل مغلوب شد، تيم جوانان هم در زمين خانگي مقاومت تن به تساوي بدون گل داد اما نونهالان موفق شدند در زمين چمن ورزشگاه شهيد كشوري با نتيجه 3-2 استيل‌آذين را شكست دهند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)