مرجع خبری پرسپولیس : با وجود تخلفات پیاپی روزنامه خبرورزشی هیئت نظارت بر مطبوعات همچنان به دادن تذکر به مسئولان این روزنامه بسنده می کنند. این در حالیست که روزنامه گل امروز از سوی این هیئت توقیف شد.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ روابط عمومی امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نتایج بررسی تخلفات برخی مطبوعات در جلسه امروز این هیئت را به شرح زیر اعلام کرد:

 

1- روزنامه ورزشی گل به دلیل انتشار تصاویر و مطالب خلاف عفت عمومی! و تخلف از بند دو ماده شش قانون مطبوعات و به علت اصرار بر تکرار تخلفات، به استناد ماده 12 آن قانون توقیف و پرونده برای رسیدگی بیشتر در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

 

2- روزنامه خبر ورزشی به دلیل نشر اکاذیب و شکایت افراد حقیقی و حقوقی برای دومین بار از این هیئت تذکر دریافت کرد. عدم توقیف این روزنامه با توجه به تخلفات پیاپی این شائبه را به وجود آورده است که مدیران این مجموعه با افرادی در ارتباط هستند که مانع از رسیدگی قضایی به پرونده این روزنامه می شوند. سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نیز چندی پیش با انتشار بیانیه ای نسبت به این موضوع هشدار داده بود.

 

 

3- به روزنامه البرز ورزشی به دلیل آنچه تخلفات محتوایی و شکلی خوانده شده تذکر کتبی داده شد و به علت اصرار بر تکرار تخلفات پرونده برای رسیدگی بیشتر در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت!

 

4- به روزنامه های وطن امروز، آفتاب یزد ، هنر موسیقی و جهان اقتصاد هم به دلیل تخلفات مطبوعاتی تذکرات کتبی ارائه شده است.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)