احتمال خداحافظی مجتبی جباری از فوتبال

مرجع خبری پرسپولیس : جباری به عنوان آخرین استقلالی به جمع بازیکنان این تیم پیوست و حالا به نظر می‏رسد اصلاً بدون انجام بازی فصل را به پایان برساند. جباری که در خلال تمرینات درون تیمی و دیدار دوستانه پیش فصل برابر صبای قم دچار مصدومیت شده بود کل فصل را از دست خواهد داد. باز هم از ناحیه زانو. زانویی که بارها و بارها طی سال‏های اخیر موجبات دوری جباری را از میادین مهم و حساس فراهم کرده است. زانویی که پیش از آغاز جام جهانی 2006 تیم ملی و برانکو ایوانکوویچ را ناکام گذاشت و در دورانی که ما در غیاب علی کریمی نیازمند یک هافبک طراح مثل جباری هستیم، باز هم دست سرمربی تیم ملی را در پوست گردو گذاشت.
البته در این میان استقلال بیش از همه از این مصدومیت ضرر خواهد کرد. باید گفت استقلال خرید بدی را به خود تحمیل کرد. خریدی که با آن همه جنجال و من بمیرم و تو بمیری سر گرفت و در نهایت به اینجا رسید. شاید اصلاً اینجا آخر خط باشد. آخر خط یک فوتبالیست که قدر خودش را ندانست.

جباری سال 2006 و قبل از آغاز جام جهانی زانویش را به تیغ جراحی سپرده بود حالا بار دیگر با پاسخ «جراحی الزامیست!» پزشکان مواجه شده است. همان زانو! همان زانویی که آنقدر درب و داغون شده بود که با فیزیوتراپی هم درمان نشد. حالا بازیکنی که تا دیروز می‏گفت «دو، سه روز دیگر به تمرینات برمی‏گردم. » شاید دیگر قادر به بازگشت به میادین فوتبال نباشد، چرا که دو بار جراحی روی یک زانو شرایطی را برای هر فوتبالیستی به‏وجود می‏آورد که بازگشت مجدد او به مستطیل سبز را تقریباً غیرممکن می‏کند.
مسلماً خداحافظی مجتبی جباری در 28 سالگی از فوتبال خبر تلخی خواهد بود برای هواداران استقلال که او را زیدان آسیا لقب دادند !

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)