یکشنبه 13 بهمن(10:17) 

مرجع خبری پرسپولیس : نیکبخت می تواند در دیدار برابر استقلال بازی کند/ فقط کارت قرمز مستقیم

علیرضا واحدی نیکبخت در جریان بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل پیام مشهد فقط یک کارت قرمز دریافت کرده و تنها از همراهی سرخپوشان در بازی مقابل داماش گیلان محروم خواهد بود.

علیرضا واحدی نیکبخت در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس – پیام با محسن ارزانی درگیر شد که همین درگیری منجر به اخراج هر دو بازیکن از زمین مسابقه شد.

اخراج نیکبخت از زمین مسابقه این شائبه را به وجود آورد که وی با دریافت یک کارت زرد و قرمز در جریان مسابقه از سه اخطاره شده و از همراهی تیمش در دو بازی آینده برابر داماش گیلان و استقلال تهران محروم خواهد بود.

در این خصوص علیرضا فغانی داور دیدار پرسپولیس – پیام  گفت:

نیکبخت در بازی روز گذشته به علت درگیری با محسن ارزانی با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. این بازیکن در طول مسابقه کارت زردی دریافت نکرده و در گزارش ما فقط برای وی یک کارت قرمز ثبت شده است.

با توجه به اظهارات علیرضا فغانی و اینکه در گزارش داوری مسابقه مطلبی مبنی بر تخلف نیکبخت قید نشده است، این بازیکن فقط از همراهی تیم پرسپولیس در دیدار با داماش گیلان محروم خواهد بود و می تواند در بازی برابر استقلال به میدان برود. مگر اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به موشکافی مسائل و حواشی بازی پرسپولیس – پیام بپردازد و با عوامل درگیری در این مسابقه برخورد کند که یکی از آنها می تواند نیکبخت واحدی باشد.

در بازی پرسپولیس – پیام مشهد، علیرضا فغانی به مسعود زارعی، مازیار زارع و محمد منصوری از تیم پرسپولیس و مرتضی برگی زر و ابراهیم شکوری از تیم پیام مشهد کارت زرد نشان داد و به علیرضا واحدی نیکبخت و رحمان رضایی از تیم پرسپولیس و محسن ارزانی از تیم پیام کارت قرمز نشان داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)