پنجشنبه 15 اسفند(12:26)

تکمیلی از مرجع خبری پرسپولیس : حسین هدایتی: با هر گونه کم‌کاری برخورد می‌کنیم.   /   عباس انصاری‌فرد: به وینگادا اختیار تام دادیم.

جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چهارشنبه عصر دردفتر مدیر‌عامل برگزار شد. در این جلسه که با حضور وینگادا و دستیارانش برگزار شد وینگادا گزارشی از عملکرد فنی تیم ارائه داد.

در پایان این جلسه حسین هدایتی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تحمل شنیدن شعار “بازیکن بی غیرت نمی خواهیم” را در ورزشگاه نداریم از همین روی اگر ثابت شود بازیکنی کمتر از توانش بازی می‌کند با او به شدت برخورد کرده و از باشگاه پرسپولیس اخراجش می‌کنیم.

حسین هدایتی با اظهار این مطلب که در حد توان برای تیم کم نگذاشته‌ایم از بازیکنان و کادرفنی درخواست کرد با تمام وجود بازی کرده و دل هوادارن را شاد کنند. هدایتی از وینگادا حمایت کامل کرده و اعلام کرد وینگادا مربی بزرگ و حرفه‌ای است ما برنامه بلند مدتی را با وینگادا برنامه ریزی کرده و روزهای خوشی را با او پیش‌بینی کرده ایم.

عباس انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس نیز در پایان جلسه گفت: به آقای وینگادا برای استفاده از بازیکنان اختیار تام دادیم. امروز به آقای وینگادا دغدغه‌ و پیام‌های هواداران را در مورد شیوه بازی پرسپولیس منتقل کردیم و وینگادا در پاسخ اعلام کرد در فوتبال هیچ‌گاه نام‌های بازی نمی‌کنند بلکه آمادگی بازیکنان ملاک بازی کردن باید باشد در تمرینات برخی اوقات بعضی از بازیکنان از انگیزه لازم برای تمرین برخوردار نبوده و با توجه به مصدومیت و غیبت چند بازیکن کلیدی مشکلاتی را در اجرای برنامه ها داشتیم.

انصاری فرد ادامه داد:وینگاداد همچنین از هیئت مدیره برای استفاده از بازیکنان جوان آماده به جای بازیکنان اسمی بی انگیزه اختیار تام خواست که در اجرای این اصل به وینگادا اختیار تام دادیم. ما به وینگادا اعلام کردیم هیچ نامی بزرگتر از نام پرسپولیس نیست پس با قاطعیت ادامه داده و در صورت کم‌کاری هر بازیکنی، با او برخورد کرده و حتی در صورت لزوم او را به مدیرعامل معرفی نماید.

انصاری‌فرد ادامه داد به وینگادا توقع و نگرانی هواداران را اطلاع داده و به او گوشزد کردیم که پرسپولیس همیشه مشهور به تیمی تهاجمی بوده و حریفان از بازی با این تیم به خصوص در ورزشگاه آزادی استرس داشته‌اند. وینگادا نیز پاسخ داد او هم علاقمند به بازی تهاجمی بوده و در مسابقات آسیایی با توجه به بازگشت مصدومین و آمادگی محسن خلیلی پرسپولیس تهاجمی را به همه هواداران نشان داده و سعی می‌کند نگرانی‌های هواداران را رفع و توقع آنان را برآورد کند.

انصاری‌فرد با تائید خبر جریمه بازیکنان ضمن حمایت مجدد از نلو وینگادا از هواداران درخواست کرد حمایت‌های خود از این تیم را در بازی‌های آسیایی ادامه دهند. انصاری‌فرد در پایان، خبر از عقد قرارداد رسمی با مهدی رجب‌زاده داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)