مرجع خبری پرسپولیس : احکامی از سوی رئیس سازمان تربیت بدنی: واعظ آشتیانی قائم مقام و سجادی معاون فنی سازمان تربیت بدنی شدند

دکتر علی سعیدلو در حکمی امیررضا واعظ آشتیانی را به سمت قائم مقام معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی منصوب کرد.

متن حکم دکتر سعیدلو به شرح ذیل است:

جناب آقای امیررضا واعظی آشتیانی

نظر به تعهد و تجارب و سوابق ارزنده مدیریتی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «قائم مقام معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی» منصوب می‌شوید.
توسعه ورزش و پیامدهای گسترده آن بی‌شک نقش موثری در ارتقای روحیه نشاط و خودباوری در جامعه و به ویژه در بین جوانان و آتیه‌سازان کشور عزیز ایران اسلامی دارد و نویدبخش جامعه‌ای پویا و زنده و سرشار از بالندگی و شادابی است. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام وظایفی که به جنابعالی محول می شود موفق و موید باشید.

علی سعیدلو
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی

برپایه این گزارش، رییس سازمان تربیت بدنی همچنین در حکمی سیدحمید سجادی هزاوه را به سمت معاون سازمان و رییس مرکز توسعه ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است:
نظر به مراتب تخصص ، کارایی و تجارب مدیریتی جنابعالی در حوزه ورزش به موجب این ابلاغ به عنوان معاون سازمان و رییس کرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای منصوب می‌شوید.

ضروری است با توجه به اهداف و سیاستهای تعیین شده برای ورزش کشور وتاسی از ارزشهای غنی اسلامی و توسعه فرهنگ پهلوانی و بهره گیری از کلیه ی ظرفیتهای ورزش کشور، اقدام جدی جهت توسعه ورزش قهرمانی و دستیابی به جایگاه مناسب ورزش کشور در عرصه بین المللی به عمل آورید.

در این راستا ضرورت دارد علمی کردن و ارتقاء سطح آموزش ورزش کشور ، استفاده از توانمندی ها و تجارب کارشناسان ، مدیران و پیشکسوتان ورزشی ، ارتقای جایگاه ورزش بانوان، پاکسازی محیط ورزش از هرگونه ناهنجاری‌های اخلاقی و حمایت از باشگاه های ورزشی را مورد توجه خاص قرار دهد.
امید است با اتکال به خداوند و بهره گیری از کلیه امکانات مادی ، منابع انسانی و استعدادهای موجود در اعتلای ورزش موفق و موید باشید.

علی سعیدلو
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی

گفتنی است پیش از این کیومرث هاشمی این سمت را برعهده داشت.حمید سجادی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)