مرجع خبری پرسپولیس : پرتیراژترین روزنامه ورزش کشور همچنان دروغگو ترین روزنامه ورزشی هم هست !

صبح امروز خبری در روزنامه پرتیراژ خبر ورزشی به چاپ رسید که مرغ پخته از خواندن آن به تعجب می افتاد ! ابتدا اصل خبر را که در پی می آید بخوانید :
گفته می‏شود در صدر فهرست گزینه‏های مدنظر استقلالی‏ها نام محسن خلیلی مهاجم ملی‏پوش پرسپولیس قرار دارد که با توجه به اتمام قراردادش با سرخپوشان به عنوان بازیکن آزاد مشکلی برای آبی‏پوش شدن ندارد. طبق آخرین شنیده‏ها پس از حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، تماس‏هایی از سوی نمایندگان استقلال با محسن خلیلی صورت گرفت و با پیشنهاد قراردادی یک ساله به ارزش 400 میلیون تومان قصد دارند به هر نحوی شده رضایت او را برای استقلالی شدن جلب کنند. به هر ترتیب با توجه به حضور خلیلی در اردوی تیم ملی، همه صحبت‏ها به بعد از بازی با کره‏شمالی و بازگشت خلیلی به تهران موکول شد.
از سوی دیگر خبر می‏رسد علی کریمی پیش از سفر به چین مذاکرات نهایی را با هدایتی انجام داده و قرار شده در صورتی که انصاری‏فرد در پرسپولیس ماندگار شود او فوتبالش را در استیل آذین ادامه دهد. خود کریمی نیز این پیشنهاد را در مصاحبه با یکی از روزنامه‏ها تایید کرده است.
حال باید دید در آغاز لیگ نهم پرسپولیس مهره‏های ارزشمند خود را از دست می‏دهد یا خیر…

روزنامه مذکور در حالی چنین ادعایی را مطرح می کند که محسن خلیلی هنوز یکسال دیگر با پرسپولیس قرار داد دارد و در آخرین مصاحبه اش پیش از سفر به چین گفته بود فصل آینده نیز با افتخار پیراهن پرسپولیس را خواهد پوشید . این که روزنامه خبری ورزشی از نشر اکاذیب چه سودی می برد بر ما پوشیده است و تنها به یاد ماجرای روزنامه نگارانی که به جرم دلالی در زندان بودند می افتیم ! و جالب تر اینکه چرا با وجود دروغگویی های پیاپی فوتبالدوستان هنوز به این نتیجه نرسیده اند که هزینه برای خرید این روزنامه به معنای تایید اعمال آنهاست ! مرجع خبری پرسپولیس در صورت تکرار این حوادث و ادامه حاشیه سازی برای باشگاه پرسپولیس لیست کلیه اخبار کذب روزنامه مذکور را منتشر خواهد کرد !

اختصاصی // پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس بلامانع است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)