معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: ما اگر به دنبال جام بدون بازی بودیم که سه دوره با عرق ریختن و تلاش کردن قهرمان لیگ برتر نمی‌شدیم.

حسین خبیری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تیم به طور مرتب زیرنظر کادرفنی در حال تمرین است و بازیکنان برای ادامه لیگ از آمادگی بالایی برخوردار هستند و منتظریم اولین بازی تیم آغاز شود.

وی در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر یا لغو آن تصریح کرد: از ابتدا سیاست باشگاه ادامه مسابقات بود، فوتبال حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای در همین شرایط مشخص می‌شود، اینکه فدراسیون فوتبال و ستاد مبارزه با کرونا اعلام کردند مسابقات باید برگزار شود و مدیرعامل و بازیکن یک تیم حق اظهارنظر در این‌باره نباید داشته باشند. برای ما هم در باشگاه پرسپولیس سلامتی بازیکنان، هواداران و مردم در اولویت بوده و اینگونه نیست که ما نگران نیستیم و هزار جام فدای سلامتی بازیکنان و هواداران اما وقتی فدراسیون قانونی را اعلام می‌کند، کسی نباید حرفی بزند و همه باید تبعیت کنند. در هیچ جای دنیا چنین چیزی سابقه نداشته و تیمی مخالفت نمی‌کند و تابع تصمیمات هستند.

وی ادامه داد: کجای دنیا فدراسیون یک کشور تصمیمی می‌گیرد، اما مدیرعامل یک باشگاه برخلاف آن عمل می‌کند؟ این تصمیمی بود که متخصصان بهداشتی و ورزشی گرفتند و هیچکس حق دخالت نباید داشته باشد. در ضمن جالب است کسانی این حرف‌ها را می‌زنند که خودشان کارخانه‌دار و شرکت هواپیمایی دارند، ولی نگران کارمندان و کارگران خود نیستند، اما فقط نگران بازیکنان و فوتبال هستند.

خبیری در همین خصوص افزود: یک مالک که با پول وارد این فوتبال شده است حقی ندارد درباره لیگ برتر اظهارنظر کند، این مباحث به فوتبال آسیب می‌زند و احتمال دارد در صورت لغو مسابقات دوره بعدی لیگ برتر هم تعطیل شود و این به صلاح فوتبال نیست.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت یکی از مدیران سابق استقلال تصریح کرد: این آقا صحبت‌هایی انجام داده است که در شان یک مدیرعامل نیست، ما اگر به دنبال جام بدون بازی بودیم که سه دوره با عرق ریختن و تلاش کردن قهرمان لیگ برتر نمی‌شدیم، تنها جامی که ما بدون بازی گرفتیم سوپرجام بود که تیم مقابل از ترس بازی با ما از کشور خارج شد و جرات رویارویی با ما را نداشتند. آقایان صحبت‌های لمپنیسمی نکنند، این‌هایی که صحبت از آوردن مسی می‌کنند بیشتر از اینکه مدیرعامل باشند کمدین هستند.

خبیری ادامه داد: آقایانی که هر سال سه مربی عوض می‌کنند و پول‌های میلیاردی خرج می‌کنند و بازیکن ملی می‌گیرند و تازه هم وارد فوتبال شده‌اند و به بهانه کرونا به دنبال این هستند که جام به قهرمان لیگ نرسد، شما اگر نگران فوتبال هستید، جای خرج برای بازیکنان میلیاردی از بازیکنان بومی استفاده کنید تا خدمتی هم به شهر خودتان کرده باشید. اگر ما دنبال جام هستیم شما ۱۰ برابر ما دنبال جام فلزی هستید، بیشتر از ما هزینه کردید، ولی به جایی نرسیدید.

وی در پایان افزود: تا زمانی که ما در پرسپولیس هستیم از حق این تیم دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که حق این تیم پرهوادار ضایع شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)