پرسپولیس نیوز : نماینده باشگاه پرسپولیس در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر گفت: ما هیچ مشکلی با اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ برای حضور تماشاگران در دربی نداریم.

حسین خبیری در پایان مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مراسم خوبی بود و سازمان لیگ نیز آن را به طرز شایسته‌ای برگزار کرد.

وی درباره اجرای قانون ۹۰ درصد به ۱۰ درصد برای حضور تماشاگران در فصل آینده لیگ برتر به ویژه دربی پایتخت گفت: این قانون در فوتبال حرفه‌ای است و ما مشکلی با این قضیه نداریم، هر چند که در همه شهرها تماشاگران خودمان را داریم. در تهران هم آمادگی این موضوع را داریم و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت. اجرای این قانون جزو اتفاقات خوب است و ما هم از آن استقبال می‌کنیم و به نظرم برای هر دو تیم خوب است.

مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص تغییر وکیل این باشگاه برای لغو محرومیت سرخپوشان از فعالیت در فصل نقل‌وانتقالات گفت: این موضوعی است که توسط مدیریت باشگاه پیگیری می‌شود. البته بحث تغییر وکیل در اوایل حضور گرشاسبی صورت گرفت و اتفاق تازه‌ای نیست.

خبیری ادامه داد: برخی شیطنت‌ها از طریق برخی رسانه‌ها صورت می‌گیرد که ساعت ۱۲ شب اخباری را منتشر می‌کنند، این در حالی است که نه دادگاه عالی ورزش و نه فیفا هیچ رأیی درباره محرومیت پرسپولیس برای فصل جدید اعلام نکرده‌اند.

وی درباره حضور مهدی شیری در جمع سرخپوشان نیز گفت: توافق شده است که در صورت تداوم محرومیت پرسپولیس، شیری نیم‌فصل اول در پیکان توپ بزند و در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس بیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)