پرسپولیس نیوز : مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: مذاکرات خوبی با کمال کامیابی نیا صورت گرفته و امیدواریم که طی روزهای آتی منجر به توافق نهایی شود.
حسین خبیری مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس و مشاور گرشاسبی افزود: آقای رجبی نماینده و مدیربرنامه‌های کمال کامیابی‌نیا روز جمعه مذاکرات خوبی با آقای گرشاسبی داشتند و توافقات اولیه حاصل شده است. بر سر بندهای قرارداد و موارد مدنظر آین بازیکن مذاکرات خوبی انجام شد. البته یکی دو مورد دیگر هم هست که انشااله حل و فصل می شود.
خبیری درباره سفر کامیابی‌نیا به ترکیه گفت: کامیابی نیا از لیگ ترکیه پیشنهاد دارد اما تمایل به ماندن دارد و نمی خواهد در این شرایط تیم را ترک کند. مذاکرات خوبی با این بازیکن انجام شده و توافقات اولیه حاصل شده که امیدواریم منجربه عقد قرارداد نهایی شود.
وی درباره زمان توافق با کمال کامیابی نیا گفت: امیدواریم طی روزهای آتی این قرارداد رسمی و نهایی شود.
خبیری در ادامه به رغم محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن گفت: مذاکراتی با دو بازیکن دیگر هم انجام شده است که در صورت نهایی شدن اعلام خواهیم کرد.
وی از افشای نام بازیکنان مدنظر پرسپولیس خودداری کرد اما درباره چگونگی جذب آنها گفت: همانگونه که مهدی شیری را به خدمت گرفتیم ونیم فصل اول در پیکان و نیم فصل دوم در پرسپولیس بازی خواهد کرد در نظر داریم تا در صورت لغو نشدن محرومیت نفراتی را به همین شکل جذب کنیم و مذاکراتی را انجام داده ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)