پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: پرسپولیس و استقلال جزو مدعیان لیگ برتر هستند و موفقیت آنها نشان می‌دهد حال فوتبالمان خوب است.
خداداد عزیزی در مورد شرایط تیم‌های فوتبال ایران در نیم فصل نقل و انتقالات و وضعیت پرسپولیس، گفت: پرسپولیس و استقلال همیشه جزو مدعیان لیگ هستند. وقتی این دو تیم قوی و سرحال هستند یعنی حال فوتبالمان خوب است. فکر می‌کنم در نیم فصل دوم شرایط این تیم بهتر شود. دیگر پنجره این تیم باز شده و بازیکنان زیادی جدب کرده‌اند. امیدوارم شرایط پرسپولیس را در ادامه بهتر ببینیم. پرسپولیس با پنجره بسته و شرایطی که داشت توانست به فینال آسیا برود. خودم در خوش بینانه ترین حالت فکر می‌کردم پرسپولیس یک مرحله بالاتر از گروهی برود اما دیدید السد و الدحیل را شکست داد و به فینال رسید. فکر می‌کنم کاشیما شایسته قهرمانی بود اما پرسپولیس همین که به فینال رسید کار بزرگی کرد.

وی افزود: امیدوارم امسال اتفاقات بهتری برای پرسپولیس رخ دهد و بتواند قهرمان شود. پرسپولیس تیم دوست داشتنی است که مردم ایران آن را دوست دارند. نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور هم پرسپولیس هواداران زیادی دارد.

عزیزی در مورد حضور تیم ۹۸ در مشهد، گفت: بازیکنان تیم ۹۸ چند وقت یکبار جمع می‌شوند و در مسابقات خیریه‌ای برای کمک به بیماران سرطانی، زلزله‌زده و … برگزار می‌کنند. دوباره بازیکنان سال ۹۸ محبت کردند و دور هم جمع شدند تا بازی‌ای برای فردی که داخل زندان است و به اعدام محکوم شده است انجام دهیم. قصد داریم با خانواده مورد نظر صحبت کنیم. با بردار مقتول صحبت کردیم تا کمک کنند نفس این جوان بماند و او را ببخشند. امروز هم قبل از بازی دوباره صحبت می‌کنیم و اگر شد با مادر این مرحوم صحبت کنیم و منت سر ما و خانواده این فرد بگذارند و این فرد را ببخشند. بعد از گذشت سه سال شاید بتوان این فرد را بخشید. البته اختیار این امر در دست خانواده آن مرحوم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)