مرجع خبری پرسپولیبس : پرسپولیس مختصر و مفید خرید می‌کند. به 3 بازیکن جدید لیست دایی که کاشانی آنها را برای پرسپولیس خرید دقت کنید!

پرسپولیس سال گذشته “پلی میکر” نداشت و از این منطقه ضررهای فراوانی دید تا جایی که تعداد موقعیتهای گل پرسپولیس بسیارکم بود و هر گاه که کریم مصدوم می‌شد این تیم عملا کارگردان نداشت اما با حضور “محمد نوری” این مشکل تا حدودی حل می‌شود؛ البته اینکه می‌گوییم “تا حدودی” به این دلیل است که اگر پرسپولیس امسال یک هافبک دفاعی فوق‌العاده نداشته باشد، نوری به تنهایی کاری از پیش نمی‌برد!

به عنوان مثال می‌توانیم از استقلال در زمان حضور توأمان جان‌واریو و جباری نام ببریم که هرگاه هر 2 بودند هیچ تیمی حریف استقلال نمی‌شد و هرگاه یکی از آنها بود بشدت عملکرد و بازدهی تیمی پایین می‌آمد.

خرید دوم پرسپولیس غلامرضا رضایی است. کسی که شهرتش را در فوتبال با پژو 206 مقایسه می‌کنند.

 

 

رضایی دونده‌ترین مهاجم ایران است، او سرعت فوق‌العاده‌اش را با استقامت در دویدن تلفیق کرده و تا حدود زیادی شبیه به وین رونی فوتبال بازی می‌کند. رضایی حتما می‌تواند برای پرسپولیس که میزان دوندگی‌اش در خط حمله پایین بود مؤثر واقع شود.

سومین خرید فشنگچی است که سرعت و تکنیکش در سمت چپ ایده‌آل است و تلفیق این سرعت سمت راست (علی عسکری یا مجتبی زارعی) حریف را سر درگم خواهد کرد؛ به ویژه آنکه با وجود محمد نوری پاسهای پشت دفاع به تعداد قابل ملاحظه‌ای بالا و بالاتر می‌رود و سیستم ایده‌آل 1-3-2-4 را برای پرسپولیس می‌سازد.

البته که پرسپولیس هنوز نیازمند یک هافبک دفاعی و یک دفاع وسط مطرح هم هست اما با توجه به زمان کافی که در اختیار دارد می‌تواند این 2 بازیکن راهم از نقل و انتقالات جذب کند که این یعنی آنکه با وجود 5 بازیکن به علاوه بازیکنان آینده‌داری چون نوروزی، زارعی، علی عسکری، برادران شیری، محمد و منصوری می‌تواند وضعیت خوبی داشته باشد. بله لیست دایی و خریدهای کاشانی اگرچه تاکنون کم بوده‌اند اما از این تیم یک تیم فوق‌العاده می‌سازند که می‌تواند در صورت مربیگری درست یک پای قهرمانی باشد.

بله، به این پرسپولیس حتی همین حالا هم می‌توان امیدوار بود، چراکه بدون این بازیکنان و با یکسری جوان آنها قهرمان جام حذفی سال گذشته شدند و شاید با این بازیکنان در لیگ هم مدعی‌تر از سال گذشته باشند هرچند اصول می‌گوید تیمی که در هر پست 2 بازیکن درجه اول نداشته باشد باید خواب قهرمانی را ببیند اما بازیکنان درجه دوم پارسال پرسپولیس امسال به درجه اول نزدیک‌تر شده‌اند و وضعیت بهتری دارند. این اما همه رویاهای دایی با پرسپولیس نیست بلکه او به آسیا هم فکر می‌کند که برای موفقیت در آسیا این خریدها به هیچ وجه کافی نیستند.

*سررشته‌داری

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)