مرجع خبری پرسپولیس : شايد سرمربي پرسپوليس تصميم دارد به محسن خليلي انگيزه بيشتري بدهد تا ديدن رقبايي كه هر كدامشان ادعاي فيكس بودن را دارند، بتواند او را به خودش بياورد.

 

 علي دايي از بازي با ذوب‌آهن در هفته بيست و دوم كه روي نيمكت پرسپوليس نشست از محسن خليلي در تركيب اصلي‌اش استفاده كرد، به‌طوري كه بعد از 45 دقيقه بازي در نيمه دوم و زدن تك گل تيمش در 11 بازي بعدي پرسپوليس، در ليگ برتر به طور ثابت به ميدان رفت. البته او در بازي‌هاي جام حذفي هم يك بازيكن تاثيرگذار براي دايي بود. او فقط در بازي آخر برابر سپاهان از روي نيمكت، بازي تيمش را تماشا كرد و همين هم باعث شد تا بازي رفت حذفي را از دست بدهد و در فينال هم براي دقايقي به زمين برود.

 

دايي غير از خليلي مهاجم نوكي نداشت و مجبور بود در روزهايي كه آماده هم نيست، از او به عنوان بازيكن ثابت استفاده كند، اگرچه نبايد فراموش كرد هافبك‌هاي بعضا خودخواه پرسپوليس علاقه زيادي به گلزني داشتند اما دقيقا افت پرسپوليس در عدم نتيجه‌گيري همزمان شد با گل‌نزدن‌هاي خليلي و شايد به همين دليل دايي در اولين خريدهايش سراغ غلامرضا رضايي رفت و زمزمه جذب يك مهاجم مطرح ديگر هم شنيده مي‌شود.

 

 

 شايد سرمربي پرسپوليس تصميم دارد به محسن خليلي انگيزه بيشتري بدهد تا ديدن رقبايي كه هر كدامشان ادعاي فيكس بودن را دارند، بتواند او را به خودش بياورد. البته دايي مثل همه مربيان ليگي اين حق را دارد كه براساس تفكرات تاكتيكي‌اش بازيكن بگيرد و به‌طور حتم در اين ميان چيزي جز موفقيت پرسپوليس و در نهايت موفقيت خودش برايش اهميت ندارد.

با وجود اينكه باشگاه پرسپوليس برخلاف بعضي باشگاه‌ها خيلي آرام در فصل نقل و انتقالات فعاليت مي‌كند اما شنيده‌ها حاكي از آن است كه در هفته جاري يك مهاجم ديگر به دعوت دايي پاسخ مي‌دهد. به هرحال شركت در سه جام باعث شده تا سرمربي پرسپوليس براي هر پست، دو سه بازيكن آماده را داشته باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)