مرجع خبری پرسپولیس : سازمان ليگ فوتبال طی فصل اخیر با اصرار به برگزاری منظم مساباقت لیگ حتی انتقاد برگزاري مسابقات در ايام وسط هفته را به جان خريد.

 

در اين ميان موضوعي كه بارها دستاويز تغيير زمان مسابقات ليگ‌برتر شد، اصرار سرمربيان تيم‌ملي ايران در دوره‌هاي مختلف براي انجام برنامه‌هاي ناگهاني و فوق‌العاده‌شان بود. البته طي سال‌هاي گذشته هيچ‌گاه تقويم فوتبال ايران تا اين حد شلوغ و فشرده نبود و مديران برنامه‌ريز سازمان ليگ و در راس آن علي كاظمي همواره راهي را براي برگزاري مسابقات در تاريخ‌هاي ديگر پيدا مي‌كردند اما امسال مصادف شدن جام ملت‌هاي آسيا، صعود ذوب‌آهن به مراحل پاياني ليگ قهرمانان آسيا، بازي‌هاي آسيايي 2010 گوانگجو و… باعث شد مسابقات زيادي به تعويق بيفتد كه نمونه كامل آن تعداد مسابقات سپاهان است كه نظم جدول رده‌بندي ليگ را به هم ريخته.


مهمتر از همه اين موارد، لجبازي مستمر و پياپي افشين قطبي در برگزاري اردوها و مسابقات دوستانه ناگهاني است كه دست سازمان ليگ را حسابي بسته است.

 

البته مديران فدراسيون تا اين لحظه بيشترين مماشات را با خواسته‌هاي خلق‌الساعه قطبي داشته‌اند تا به دست اين مربي ناموفق پيش از آخرين و مهمترين رويداد فوتبالي آسيا، بهانه و گزك تازه‌اي ندهند. قطبي در جديدترين خواسته‌اش برنامه هفته بيستم ليگ‌برتر را براي سفر زودتر از موعد به قطر براي انجام بازي دوستانه به هم ريخت و در اين راه حتي حاضر نشد سه مهره ملي‌پوش دو تيم سايپا و پرسپوليس را با چند ساعت تاخير در اختيار داشته باشد.


هفته آخر ليگ‌برتر قبل از اعزام تيم‌ملي به دوحه پيش از اين براي دو روز پنجشنبه و جمعه آخر اين هفته برنامه‌ريزي شده بود كه خواسته ناگهاني قطبي همه مسابقات را به روز پنجشنبه انداخت تا بدين‌ترتيب به دليل همزماني ميزباني دو تيم استقلال و پرسپوليس در تهران، سازمان ليگ مجبور شود طبق نظر شوراي تامين بازي پرسپوليس و سايپا را به ورزشگاه تختي منتقل كند كه امكان تبليغات محيطي با سيستم‌هاي LED را ندارد.

 

به اين ترتيب دفتر نمايندگي تبليغات محيطي ايران طبق قرارداد خود درخواست خسارتي سنگين كرده است كه رقم آن حتي نزديك به نيم ميليارد تومان مي‌شود.

 

اصرار و تقاضاي مديران فدراسيون از سرمربي در آستانه خداحافظي تيم‌ملي هم تا ساعات پاياني ديشب فايده‌اي نداشت و قطبي پاهايش را در يك كفش كرده كه حتي سه مهره ملي‌پوش اين دو تيم را در سفر به دوحه به همراه داشته باشد و اجازه پرواز آنها را با يك پرواز جداگانه و با تاخير چند ساعته نداد. به نظر مي‌رسد قطبي دنبال بهانه‌هاي جديدي مي‌گردد تا ناكامي احتمالي‌اش در جام ملت‌ها را به آنها ربط دهد و براي او مهم نيست كه فوتبال ورشكسته ايران يك ضربه مهلك اقتصادي ديگر از لجبازي او بر سر يك موضوع كم‌اهميت دريافت كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)