مرجع خبری پرسپولیس : خسرو حیدری بازیکن فصل گذشته استقلال تهران که پنجشنبه با سپاهان اصفهان قرارداد بست درباره جدایی خود از استقلال می‌گوید:

 

«پس از پایان لیگ برتر با آقای واعظ مدیر عامل سابق استقلال تهران به توافق رسیدیم و پس از آن 12 روز به مسافرت رفتم. این قدر به آقای واعظ اعتقاد و اطمینان داشتم که حاضر بودم سفید با باشگاه استقلال امضاء کنم ولی تغییر و تحولاتی در استقلال به وجود آمد که متاسفانه آقای واعظ از استقلال رفتند و آقای فتح‌الله‌زاده به این باشگاه آمدند.»

حیدری ادامه می‌دهد: «خیلی صبر کردم تا وضع باشگاه درست شود و ببینم وضع باشگاه به چه صورتی می‌شود. حتی از پرسپولیس یک پیشنهاد مالی خیلی خوب داشتم ولی به خاطر هواداران استقلال حتی با این تیم مذاکره هم نکردم. اما بسیاری از بازیکنان استقلال تا دقیقه 90 در باشگاه پرسپولیس بودند، ولی ناگهان با استقلال قرارداد بستند، چون می‌خواستند پول بیشتری بگیرند.»

حیدری بر خلاف ادعای مسئولان باشگاه استقلال، مدعی است تا زمانی که با باشگاه سپاهان قرارداد بسته هیچ تماسی از سوی مدیران استقلال نداشته: «از قبل هم گفته بودم اولویت من، مسائل مالی نبود. تا دیروز هم که با سپاهان قرارداد بستم هیچ فرد مسئولی از طرف استقلال یا هیچ کس دیگری با من تماس نگرفت. قبل از اینکه آقای فتح‌الله‌زاده به استقلال بیاید، آقای نظری جویباری سرپرست سابق استقلال، فقط یک بار با من تماس گرفت و دیگر هیچ کس با من تماسی نداشت. فقط آقای دکتر نوروزی و آقای بهتاش فریبا با من تماس گرفتند. یک بازیکن فوتبال نمی تواند با پزشک تیم و با کمک مربی قرارداد ببندد ؛ بلکه باید با مسئولان اجرایی باشگاه صحبت کند.»

او ادامه می‌دهد: «باشگاه استقلال در پی جذب بازیکن جدید خود بود و به تمدید قرارداد ما اهمیتی نمی‌داد چون می‌گفتند حیدری بازیکن ماست و قطعاً در باشگاه می‌ماند. خیلی از پیشنهادات خود را جواب ندادم، چون می‌خواستم در استقلال باقی بمانم و اگر برای پول بود، استیل‌آذین و پرسپولیس بیشتر از سپاهان به من پول می‌دادند.»

حیدری همچنین می‌گوید که پرویز مظلومی به او اعتقاد زیادی ندارد: «پیش‌تر هم با آقای مظلومی کار کرده‌ام. ایشان خیلی به من اعتقاد نداشت و ندارد و وقتی ایشان سرمربی تیم ملی فوتبال بود، در بازی‌های غرب آسیا فقط 5 دقیقه به من بازی داد و حتی بازیکنانی که در جناح چپ بودند، در جناح راست بازی می‌کردند تا به من بازی نرسد. اولویت من بازی در تیمی است که مربی آن به من اعتقاد داشته باشد. آقای مظلومی هم اکنون نیز بازیکنانی را جذب کرده که از قبل به آنها اعتقاد داشته است. شاید مقامات باشگاه سپاهان از این حرف من ناراحت شوند ولی بر خلاف میل باطنی خود با سپاهان قرارداد بستم و اگر شرایط در استقلال فراهم بود قطعا با استقلال قرارداد می‌بستم.»

خسرو حیدری همچنین درباره مبلغ قراردادش با سپاهان می‌گوید: «قرارداد 750 میلیون تومانی با سپاهان دروغ بزرگی است چون اگر در پی این پول بودم، پرسپولیس و استیل‌آذین بیشتر به من پرداخت می‌کردند و قرارداد من با سپاهان، خیلی کمتر از این‌هاست.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)