مرجع خبری پرسپولیس : به زعم خيلي‌ها قاضي شريفي رئيس كميته انضباطي گفته بعد از حضور پرسپوليس در ايران، محمد پروين را بابت درگيري‌اش به كميته انضباطي دعوت كرده و مورد بازخواست قرار خواهد داد. قاضي شريفي قبل از اين نيز مهرزاد معدنچي را كه در بازي تيم‌ملي مقابل بوسني كه با نتيجه سه بر دو به نفع تيم‌ملي به پايان رسيد، بابت درگيري با بازيكن بوسني به كميته انضباطي فرا خواند و بابت اين موضوع به او تذكر جدي داد. البته از آنجا كه بازي بيرون از خانه انجام شده بعيد است كه شريفي اين عمل را در مورد پروين نيز انجام دهد. به هر حال بايد منتظر بازگشت پرسپوليسي‌ها از امارات شد.

وقتي همه با انگشت او را به يكديگر نشان مي‌دادند تا همه بدانند كه اين پسر بچه‌اي كه دارد بازي مي‌كند بچه علي پروين است و علي پروين به او مي‌گويد مملي(!) شايد خود مملي هم باور نمي‌كرد روزي اميد تماشاگران دو آتشه پرسپوليس شود. درست 8 سال پيش بود؛ داربي نوجوانان پرسپوليس و استقلال بود كه محمد پروين بابت بازي خشن‌اش از داور بازي نويد مظفري‌زاده، فرزند سعيد مظفري‌زاده داور صاحب‌نام و بي‌حاشيه ليگ برتر، كارت زرد دريافت كرد و چندين بار نيز مورد تذكر شديد داور قرار گرفت. همانجا بود كه بازي پروين كوچك مورد انتقاد كارشناسان فوتبال قرار گرفت.

پروين اما اين كار خودش را نه تنها به دست فراموشي نسپرد بلكه مصرانه آن را ادامه داد، تا جايي كه بازي خشن او به درگيري با بازيكنان كشيده شد. جالب اين بود كه او اين كار خودش را انكار مي‌كرد ولي عكس‌هاي بازي‌ها برخلاف نظر پروين بود و چيز ديگري را مبني بر درگيري‌اش با بازيكنان به تصوير مي‌كشيد. با اين حال پروين باز هم نتوانست خودش را نسبت به ترك اين كار متقاعد كند و حتي اطرافيان او نيز در اين امر به‌رغم نصيحت‌هاي فراوان نتوانستند موفق شوند.
استيل‌آذين در تلاش براي صعود به ليگ برتر بود و اين امر در بازي پاياني آنها كاملا مشهود بود. در اواخر بازي بود كه بين محمد پروين و كوييكه مهاجم استيل‌آذين درگيري لفظي بوجود آمد و باعث شد كه پروين بعد از مدت‌ها دوباره در كانون خبري قرار بگيرد و به نوعي سابقه قبلي‌اش رو آيد. او از آنجا به بعد قول داد كه ديگر اين مشكلات عرض‌اندام نخواهند كرد تا اينكه دوباره در بازي چند روز قبل به گفته خودش از سوي داور بازي، فريد علي كه كاملا به زبان فارسي مسلط بود مورد اهانت قرار گرفت و همين موضوع منجر به درگيري وي با او شد. اما برخلاف اين موضوع و در شرايطي كه تمام خبرگزاري‌ها و همچنين خبرنگاران اعزامي به امارات خبر از يك درگيري را مي‌دادند خود او با تكذيب آنها اينگونه مي‌گويد:
«از همان اوايل بازي تمام بازيكنان و همين طور كادرفني از قضاوت داور كه به نفع النصري‌ها بود ناراضي بودند و اين باعث عصبانيت من شد. تا اينكه در يك صحنه هنگامي كه به داور نزديك بودم او به بازيكنان و همين طور خودم فحاشي كرد. من هم ديگر نتوانستم طاقت بياورم و به او نزديك شدم و براي اين كارش توضيح خواستم و گفتم كه او حق ندارد به ما توهين كند. داور نيز در قبال اين كار مرا اخراج كرد.» البته پروين در گفت‌وگويي كوتاه گفت: «داور به نفع آنها سوت مي‌زد و حتي پس از درگير شدن مي‌خواست دستم را بشكند، بازيكنان هم شاهدند.»

پروین کوچک آنقدر از پدرش استعداد و توانایی به ارث برده که بدون نیاز به این حواشی روی جلد مطبوعات و مورد توجه هواداران قرار بگیرد، امیدواریم محمد قدر خودش و شان و منزلت پدرش را بیشتر از این بداند و ستاره نوظهور پرسپولیس باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)